hotels in Kiotari

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Kiotari

Dagen regen12973210015611

Reviews over Kiotari

• 5AH14-07-2019

Prima

In Kiotari is weinig te doen. Er zijn wat winkeltjes. Deze prijzen de artikeltjes die je kunt kopen aan de hoge kant. De stranden en de zee zijn prima. Als je hier verblijft dan zit je waarschijnlijk op een resort en heb je in deze omgeving wel een topverblijf. Op deze plek in Rhodos zit je beter dan in de omgeving van het vliegveld ivm aanvliegroute en verkeersdrukte.

• 2Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 5Pegske20-06-2019

Niks te beleven

In Kiotari is eigenlijk niks te beleven. Wij verbleven in Princess Andriana resort waar het om half 11 wel gedaan is, maar je kan niet nog ergens lekker wat gaan drinken in de buurt. Er zit bijna niks en wat er zit is zeer ongezellig. Er zijn wel een paar restaurantjes bij de zee om wat te gaan eten maar die zijn ook op 1 hand te tellen. Lindos is te ver, 20 minuten rijden. Jammer!

• 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Lisette08-09-2017

Goed uitgangspunt voor het verkennen van Rhodos

Kiotari ligt centraal op het eiland. Indien je op verkenning wil is dit een ideaal uitgangspunt. Het plaatsje zelf is niet er groot. Er zijn wat winkeltjes en restaurantjes en verder. Er staan voornamelijk grote resorts. Kiotari heeft zelf stranden echter waren wij het liefst op Glystra Beach.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Stranden

augustus 2017

• 8Jolien20-07-2017

Rustigste, mooiste en warmste stuk van Rhodos!

In de periode dat wij er waren was het er enorm warm (hittegolf) en dat zorgde er wel voor dat het puffen en zweten was rond het hotel. Wij hebben een auto gehuurd en rondgetrokken en we moeten eerlijk zeggen dat dit het mooiste gedeelte is met de natuurlijkste stukken van Rhodos. Een echte aanrader! Het is er rustig en toch nog genoeg winkeltjes. Voor een mooie zonsondergang moet je wel op de andere kant van het eiland zijn, deze kan je helaas niet meemaken in Kiotari.

• 10Omgeving
    • 9Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 8anoniem17-05-2017

Kiotari

Het plaatsje kiotari stelt zelf niet veel voor, wel kan je er heerlijk wandelen en is de natuur ruig dat zie je duidelijk als je een wandeling maakt. De zee is fantastisch zulk helder water kom je echt nergens tegen.

• 7Uitgaanslevenn

april 2017

• 8Menno12-05-2017

Gezellige en mooie omgeving

Leuke rustige omgeving, volodende plaatsen voor een hapje of drankje. Geen uitgaans walhalla !

• 5Uitgaanslevenn

april 2017

• 6gfbos18-02-2017

rustig plaatsje

niks te beleven hier erg rustig weinig winkels corfoe stad met bus makkelijk te bereiken

• 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2016

• 4Johan C.01-11-2016

Locatie steld weinig voor...

Kiotari is een klein plaatsje langs een drukke baan, weinig te doen en zeker niks te koop, enkel een té dure Carefour en mislukt winkelcentrum! Enkel een busdienst naar de toeristische bezienswaardigheden, die ook té duur betaald wordt... Lindos is kortbij maar hééél commercieel!!! Huur een wagen en ontdek héél Rhodos op eigen tempo, één week auto is genoeg... Het dagelijks leven is even duur als bij ons, restaurants, café's, openbaar vervoer, alles heeft zijn prijs!!

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2016

• 6Catharina06-10-2016

Geen bijzondere omgeving

Behalve het hotel was erbuiten niks. Geen boulevard of winkeltjes, alleen een supermarktje. Strand vond ik ook erg tegenvallen.

• 6Omgeving
    • 2Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2016

• 5Inge17-09-2016

Supervakantie

Ons hotel Princess Andriana lag in Kiotari. Dit is minder dan een dorpje maar dat wisten wij ook op voorhand. Je geniet er van de rust en via een bus of huurauto kom je makkelijk naar andere plaatsen. Het heeft ons niet gehinderd en we hebben van hieruit praktisch het hele eiland bezocht, zowel het zuiden, de west en oostkust als Rhodos stad. Knaller van een reis gehad en prachtige landschappen gezien

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur