Kingston

hotels in Kingston

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Kingston

Reviews over Kingston

• 8finderwoman1929-08-2016

Kingston is een mooie stad

Fort Henry is zeker een bezoek waard! ☺️

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Tessa01710-08-2014

Mooie kleine stad

Mooie Canadese stad, die wij 2 weken bezochten om bij familie op bezoek te gaan. Er valt veel te doen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 7~*~Tanja~*~14-07-2012

Goede tussenstop tussen Toronto en Montréal

Van Kingston zelf hebben we eigenlijk weinig gezien, op Fort Henry na. We zaten in een Inn aan de Princess Street, een doorgaande weg in Kingston. Er zitten aan deze weg een aantal restaurantjes en barretjes en we hebben er lekker gegeten in een pub. Ook vind je aan deze weg een afslag naar de Wallmart.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Guido10-04-2012

Aardige plaats met enkele mooie gebouwen

Tja, we hadden er meer van verwacht. Maar dat kan liggen aan de maand waarin we geweest zijn (april). De kustlijn en de directe nabijheid is mooi: oude gebouwen, een fort, een parkje en een jachthaven. Ga je de straten meer dan 500 meter in, dan wordt het weer zoals je veel vaker in Canada/Amerika ziet: saai en minder goed onderhouden gebouwen. Er zijn enkele leuke winkels en restaurants in Brock Street en Princess street. Ook de locale VVV aan de haven heeft leuke dingen te koop. Leuk voor een dag.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in april 2012

• 8johan16-06-2010

leuk plaatsje aan het water

het is een leuk plaatsje aan het water. Je kan er met een treintje een rondrit maken. Je komt dan veel leuke dingen tegen. Ook veel restaurantjes en je kan er boottochten maken

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2010

• 8hans10-06-2010

Leuk stadje

Kingston is gemakkelijk bereikbaar. Het ligt aan het water. Je kan boottochten maken, maar ook met een bus een rondrit door het stadje maken. Leuke restaurantjes. kortom een aanrader.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2009

• 10groot.m b03-06-2007

ik ga ieder jaar naar kingston waar mijn family woont en veel vrienden dus deze maand ga ik weer naar kingston ontario.at the bath rd one the lake of ontario ,een hele mooi om geving mensen zijn zeer hartelijk en gastvrij.het is zeker een aanraden! ik overweeg om te emigreren binnen 6month canada bestaat 140 jaar 29 juny 2007

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden

Gereisd in juni 2007

• 7hermien jalink02-10-2005

leuke plaats die toegang geeft tot de thousand islands, van hieruit kun je een prachtige tocht maken over lake ontario avn 1,5 uur. veel leuke winkels en goede restaurants, gemakkelijk bereikbaar via de mooie route , weg nr. 7

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Stranden