Kilifi

hotels in Kilifi

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Kilifi

Reviews over Kilifi

• 10Diny Altena de Jong20-12-2012

Een Bounty gevoel.

Een geweldige plek om tot rust te komen. Het huispersoneel is reuze aardig en willen alles voor je doen. Niets hoeft en alles mag. Verwacht geen luxe maar in vergelijking met de de lokale bewoners is dit prima. Je moet wel van"huisdieren" houden.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Justyna05-05-2012

Świetne miejsce

Kenia - Kilifi wspaniałe miejsce, piękne plaże, dużo egzotycznych zwierząt, spokój, cisza, raczej brak nocnych rozrywek.

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

oktober 2011

• 0Helena27-03-2012

Kilifi to mała miejscowość

Jest to większa wioska. Bieda aż piszczy.Nie jest to miejscowośc do zwiedzania ,ponieważ nic tam nie ma poza targiem, bankiem , domem dziecka, i chatkami z gliny na obrzeżach. Za to trzeba mieć dużo słodyczy i porozdawać maluchom.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 2Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met partner in maart 2012

• 10jordan monique21-12-2011

heerlijke plek!

rustzoekers zijn hier op hun plaats!

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Rik31-07-2009

Idylische lege witte stranden

Heerlijk frisse Oceaan bries de hele dag en doodse stilte 's nachts. Als je wil uitrusten kom je naar Kilifi, als je van nachtbraken en feesten houdt dan ga je naar Ibiza.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 9Omgeving

juli 2009

• 8geertruida schoonheim24-06-2007

na een prachtige maar vermoeiende safari in het serengeti en ngorongoron ben ik naar mombasa gegaan om uit te rusten, maar mombasa was erg druk in kilifi vond ik wat ik zocht. een klein maar goed verzorgd hotel het makutivillas resort aan de old ferry road met goed restaurant,en zwembad en prachtige tuin, de prijs uiterst billig. Kilifi, een typisch afrikaans dorp, druk, met busstage en markt, diverse mooie stranden en de kreek waar ik heerlijk heb kunnen rondvaren. prachtige zonsondergangen.De tocht op zee, buiten het rift in een originele afrikaanse vissersboot(uitgeholde boom met zeil)was geweldig een grote emotie. Ook de ritjes om de kreek en naar verschillende dorpjes meer naar het westen, ganze en bamba waren erg leuk, watamu en malindi erg druk met veel toeristen had ik snel bekeken. De mensen erg vriendelijk en gastvrij. Ik ben geheel uitgerust van mijn prachtige vakantie naar huis gegaan.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in februari 2007

• 4Suzanne Burggraaff07-12-2005

De plaats Kilifi is een cultuurschok. Armoede en stank maar je staat wel weer gelijk met twee benen op aarde, je beseft hoe goed je hebt.

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 4Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd in december 2005

• 8Miriam Lammertink Bert Lamers19-11-2004

Wij zijn net terug uit Kenia en hebben een super vakantie gehad.Mnarani club was geweldig eenvoudige maar schone kamers,erg vriendelijk personeel en heerlijk eten.Je kunt gaan fietsen in de omgeving een riviersafari doen en een dagje snorkelen en lunchen op een hagelwit strand lekker kreeft eten!! Mnarani club heeft trouwens een schitternd zwembad! Wij vonden het geweldig Miriam Lammertink en Bert lamers

• 8Cultuur
    • 9Omgeving