Reviews over Khorfakkan

Beter dan Egypte!

Limbo,
    18-2-2016

Prima hotel. Afstand tot DXB 1,5 uur in de nacht. Kamers klein maar voldoende. Flatscreen met ARD en ZDF. Minibar en koffiefaciliteiten. Ontbijt prima, lekker labneh en omeletten. Diner grotendeels internationaal en deels Arabisch. Kon warmer. Ook spaghettihoek, soms wokhoek. Russen en Duitsers maar ook locals. Op dinsdag meert een cruiseship aan, dan loopt alles over. Ook op woensdag, dan komt er een bus aan met tijdelijke gasten. Om 16.00 uur is dan weer alles rustig. Tot vrijdagochtend, dan komen de locals met kinderen en nannies. Dan is er van alles te beleven...

Water op kamer en tijdens diner gratis.

Zwembad echt mooi, jammer dat het zo ondiep is. Strand zuiver.

Doorgaans vriendelijke medewerkers. Maar ook boeren ertussen.

Animatie nauwelijks, bij het dinner zingen wat Russen. Ook internationale liedjes. Zo kregen we nog een kerstlied te horen, in het Engels, dat snapten ze dus niet.

Het weer was fantastisch, hebben wel geluk gehad want februari is de regenmaand.

Goedkope drankjes bij Al Shabab, zaakje bij tankstation.

KFC tegenover het hotel, iets meer verderop Pizzahut en hamburgertent.

Een aanrader dus!

zon,zee,strand en lekker eten

peter en marina,
    22-3-2009

Wij hebben genoten van dit rustig verlof na 3 nachten Dubai.

Hotel is niet mooi aan de voorkant.

De kamers en strand zijn heel mooi.

Wij raden ook aan om de all-inclusive te nemen die is veel beter dan in de brochure is beschreven.De dranken zijn anders wel duur.

De koffie de wijn het eten is lekker.

Al het personeel is heel vriendelijk en staan altijd klaar om te helpen.

Een paradijs!

Caroline van Rijn,
    21-10-2008

Wij hebben zeer genoten van dit hotel. Omdat Jal nu bijna 2 jaar bestaat is alles netjes af. Zeer vriendelijke personeel. Ontbijt overtreft alles wat ik tot nu toe heb gezien in de wereld!Mooi strand en zwembaden. prima snorkel plek heb zelf zee schilpadden gezien. Kamer zeer luxe.

Prima lokatie dichtbij Dibba, een klein plaatje waar je goed lokaal kan eten voor 5 euro per persoon en ook je handen laten doen met henna.

een mooi resort wel wat afgelegen en nog lang niet af

mevr v/d B.,
    27-12-2007

een mooi resort wel wat afgelegen en nog lang niet af.Heel vriendelijk behulpzaam verzorging.Ik denk geweldig voor kleine kinderen want ik heb er een heleboel gezien maar niet een gehoord.Het enige minpuntje was dat er niet voor onze derde werd gezorgd,geen stoel op het balcon geen extra handoeken,badslippers,badjas koffie,of thee wel als je er elka dag om vroeg.terwijl we toch voor drie personen betaald hadden. Maar al met al voor herhaling vatbaar.

Gloednieuw resort aan fantastisch strand en met geweldige

Cor,
    6-11-2007

Gloednieuw resort aan fantastisch strand en met geweldige faciliteiten. Prachtige kamers en appartementen, heerlijke á la carte restaurants. Ligt wel wat afgelegen, het nabije Dibba is niet echt wat je een mondaine plek zou kunnen noemen. Er zijn echter mooie tripjes te maken, uiteraard naar Dubai, maar ook Fujairah-stad, Khorfakkan en Ras al Khaimah zijn de moeite waard om te bezoeken. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wel kan de service nog wat gestroomlijnd worden, maar daar wordt hard aan gewerkt. Een aanrader voor mensen die van strand, zee, mooi weer en luxe houden.