hotels in Kevelaer

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Kevelaer

Reviews over Kevelaer

• 8Anoniem11-10-2018

Vaste dagtrip

Ideaal voor heerlijk dagje weg. Bij aankomst ga ik eerst tanken, en zoek dan een gratis parkeerplaatsje bij het station, 10 minuten lopen naar het centrum, ik pauzeer dan meestal nog in het parkje onderweg. Van duur tot preisguenstig, het winkelaanbod heeft alles. Voldoende terrasjes in de winkelstraat, een bezoekje aan de mooie kerk, 's zomers de ijssalon op het kerkplein. De winkels adverteren ook op internet met aanbiedingen, dus vooraf een lijstje maken, scheelt vele euro's op produkten in vergelijking met Nederland met veel meer keuze. Plus een heerlijke dag in het buitenland, want hier wordt je nog netjes behandeld in winkels. Laatste tip is de Curryworst snackbar ter afsluiting van de dag. Blijf er komen.

• 7Cultuur

Alleen gereisd in oktober 2018

• 8maryseschouten8527-06-2015

Bijzonder

Het is een bedevaart dorpje, en heeft een prachtige kerk met buiten een plek om kaarsen te branden , zeer indrukwekkend . brand zelf ook altijd eve een kaarsje . verder zijn er wat mode winkeltjes en winkeltjes met kaarsen en tafelkleedjes , ook zit er een overdekt halletje waar je koffie kan drinken en als je dan naar boven kijkt heb je een wooncomplex waar de nonnen wonen dus je ziet ze zo over de galerjj lopen . ik gaa ook altijd even naar de Rewe supermarkt beerlijke apparte dingen die we hier niet hebben. Al met al zeer aantrekkelijk dorpje en zeker de moeite waard om te gaan bezoeken

Gereisd in juni 2015

• 9Margot08-08-2014

Erg fijn stadje.

Weekend leuk om het bedevaartgebeuren mee te maken en een kaarsje te branden. Kerken ook met kinderen te moeite waard van het bekijken. Genoeg terrasjes en lekkere eettentjes, niet duur! Supermarkt winkeltjes alles is er in het centrum. Wij hebben Kevelaer gebruikt als uitvalsbasis voor het fantastische park Irrland, op tien minuten rijden.

• 8Zorg voor natuur

juli 2014

• 7wendy25-03-2014

Bedevaartsoord

Een plaats dat je kan vergelijken met Scherpenheuvel hier in Belgie. Wel fijn om eens te komen.

• 8Sfeer in stad

januari 2012

• 7Jan30-07-2013

Tja, echt een bedevaartsoord ........

Dus kun je in de stad maar zo een groep biddende pelgrims tegenkomen. Als je zelf gelovig/kerkelijk bent opgevoed niet iets geks maar ik kan me voorstellen dat je anders even raar kunt staan te kijken ......

• 7Omgeving

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Gerrie22-05-2013

Centrum van geloof en trots.

Zo'n zes kilometer van de Nederlandse grens zit je zo ineens in de grootste bedevaartplaats van Noord-west Europa. Dit moet je eens in je leven meegemaakt hebben, om die ontspannen gastvrije sfeer te proeven. Niets hoeven betalen om die schitterende Dom te mogen bewonderen. Waar maak je dat nog mee!! Al meer dan 360 jaar bepaalt de bedevaart het dagelijkse leven in het centrum van Kevelaer. Wij werden min of meer bevangen door de devote en de vriendelijke sfeer.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8remy lenselink02-05-2013

Bedevaartsplaats in de Niederrhein.

Kevelaer is een leuke plaats waar men diiverse winkeltjes vind en veel horeca. Er hangt een levendige stemming in het dorp van de toeristen en pelgrims. De winkels zijn tevens iedere zondag open.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Lindsey20-03-2013

Mooie plek!

Kevelaer is een mooie plek waar erg veel te doen is. Ook in de omgeving zijn verschillende activiteiten te doen: Pretpark Irrland, dierenpark, Survivallen, een overdekt zwemparadijs etc. Een fijne plaats om een weekend of midweek door te brengen.

• 10Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Gert05-03-2013

Ook zonder bedevaart de moeite waard!

Wij bezoeken graag kerken en kloosters, maar ik hoef niet tussen de miljoen bedevaartsgangers te zijn die jaarlijks Kevelaer bezoeken! Die komen er overigens al sinds 1642. De Gnadenkapel moet je echt zien, in de Kerzenkapel moet je gewoon geweest zijn (zelfs een mis bijwonen), en de Basiliek is een prachtige kerk. Om zoveel mensen te kunnen ontvangen moet er een indrukwekkend aantal activiteiten zijn om ze bezig te houden. En die zijn er ook (zie vooral Internet). Je kunt er heerlijk eten en winkelen, het is een kleine, overzichtelijke winkelstad. En ja, het is natuurlijk dé stad om mooie (en grote) kaarsen, standaards, kerststallen, en alle denkbare (katholieke) souvenirs te kopen.

Gereisd met partner in februari 2013

• 7Linda08-02-2013

Religieus bedevaartsdorpje

Kevelaer is vooral bekend vanwege het bedevaartsoord, mooie kerk met indrukwekkend orgel dat zeker de moeite waard is om te horen. Verder een paar kleine restaurantjes en mooi parkje.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2007