Reviews over Kerobokan

Prachtige prive Villa tussen de rijstvelden

Ady Rayhan
    4-8-2015

Wij hebben gelogeerd in de maand november 2014 in Villa Mawar Berawa. De villa is verrassend ligt te midden van de rijstvelden aan het eind van een Balinese dessa. Niet ver van de locale markt, wat winkeltjes en de plaatselijke tempel. Ruime slaapkamers. Alles wordt prima schoongehouden. Het personeel is heel vriendelijke en behulpzaam. Een aanrader deze villa

Paradijsje op aarde!

Vera Hirth
    30-9-2014

Wij hebben van 25 - 28 september 2014 gelogeerd in deze prachtige villa.

Bij binnenkomst wordt je verrast door de grote ruimtes en prachtige inrichting van deze mooie villa.

De villa met 2 grote slaapkamers, 2 badkamers, keuken en grote woonkamer met terras en zwembad is omringd door rijstvelden welke je vanuit het fijne zwembad en vanaf de Gazebo een prachtig uitzicht geven.

Alles is met zorg en oog voor details ingericht en erop gericht om je de luxe van een privé villa te laten voelen.

Het personeel van de villa doet er alles aan om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

De kokkin Komang ( vrouw van de chauffeur Wayan ) maakt de heerlijkste maaltijden voor weinig geld voor je klaar. Vlak bij de villa zijn ook supermarkten, een bakker en een kraam met allerlei lekkernijen aanwezig. Met de chauffeur of voor kortere afstanden met de taxi kun je overal in de omgeving heen.

Voor ons was dit de perfecte afsluiting van een rondreis over Lombok en Bali!!!

Een prachtige plek in de dessa!!

Fam. van Dinter
    18-8-2014

Wij zijn een gezin met 3 kinderen (10-13 en 16 jaar)

Het personeel;

Driver Wayan (fijne, vriendelijk en veilige driver)

Algemene hulp Ata

Huishoudelijke hulp Iboe Made (komt 6 dagen in de week schoonmaken)

En de GEWELDIGE kokkin Komang (vrouw van de driver)

Allemaal enorm vriendelijk en behulpzaam. Alles wat ze kunnen doen dat doen ze voor je.

Hun Engels is beperkt maar wel toereikend.

Wayan, Iboe Made en Komang kunnen het goed genoeg om alle vragen en wensen van je te beantwoorden.

Alles is schoon en word goed bijgehouden.

Wij hebben geboekt via touroperator.

Uitstekend advies en goede prijs!

Je hoeft niet uit te gaan eten omdat de kokkin voor €10 tot 15,= per dag voor je kookt.

Er zijn bij eco beach (15 min rijden) mooie restaurantjes.

Er ligt een mooi zwembad bij wat erg mooi en prettig is.

Het is wat ons betreft kindvriendelijk.

Met kleine kinderen is het uiteraard altijd opletten met een zwembad.

Kinderbedjes kunnen op de slaapkamer, die zijn ruim genoeg.

Mooi hotel!

cvandeliefvoort
    1-10-2013

Een mooi hotel, ligt net buiten het centrum. Het hotel is best ruim opgezet. De kamers zijn ruim met mooie badkamers met aparte douche en bad. Vrij grootte balkons. Een leuk zwembad met bar. Het restaurant bij het hotel is goed. In de ochtend een ruime keuze bij het ontbijt. Ook in de middag en avond kun je zeer goed eten in het restaurant is wel wat duurder als in de stad. Ze proberen er echt wat van te maken, vaak speciale avond met live muziek of balinese dans. De zee is wat ruw wat uitstekend is voor te surfen. Het hotel ligt op redelijke afstand van het centrum van seminyak goed te bereiken met taxi voor 2 euro ong 10min of naar centrum van kuta (15min ) met taxi ongeveer 5 euro.

Mooi hotel in traditionele steil.

Verhoeven
    10-8-2013

Dit hotel heeft drie sterren maar voldoet absoluut aan vier sterren. Prachtige rustige locatie direct aan het strand. Mooie kamer in traditionele Balinese stijl in een prachtige tuin. Zeer vriendelijke bediening en staff. Goede maaltijden en een meer dan goed ontbijt waarbij het aan niets ontbreekt. Een absolute aanrader.

Het enige nadeel is dat er nogal wat zwerfvuil aanspoelt op het strand.