We hebben een aantal aanbieders voor Kerkrade voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kerkrade voor je op een rij gezet:

Reviews over Kerkrade

kwaliteit van ontbijt neemt sterk af.

Andre,
    17-4-2019

Al jaren kom ik wekelijks in dit hotel, voorheen Golden Tulip. Sinds 1 april is het overgenomen door Fletcher, en Fletcher mailt me met het verzoek om een beoordeling op Zoover te zetten. Oké. Het personeel is gebleven: onveranderd prima, aardig, vriendelijk en attent. Ik ben er nu weer een paar keer geweest en wat valt verder op: De kamers zijn netjes en hetzelfde: van de handdoeken zijn er sinds de wijziging 2 minder. Plastic bekertjes vervangen door glas: prima. Klima wordt nu schijnbaar uitgezet tussen 21:00-07:30 Maandfacturen kan niet meer, om dat te regelen graag zelf met hoofdkantoor gaan bellen. (?) Het ontbijt is nóg minder dan wat het al was: geen kleine (koffie) broodjes meer, geen franse kaas meer, alleen plakkerige granola voor (alleen maar) yoghurt, geen engels ontbijt meer, geen warme worstjes meer. Zeer beperkt en eentonig, nooit iets vers, salade of iets luxe/verrassends. Samengevat: het is minder geworden.

Gereisd zakelijk in april 2019

mega goed en een aanrader

René Zwaga,
    14-4-2019

Fletcher Parkstad Kerkrade:

We hebben al veel hotels van Fletcher gehad en zijn ook Fletcher friends en er waren er bij die echt minder waren en goed. Maar Fletcher parkstad Kerkrade sloeg alles in een woord perfect en ook boven verwachting goed, begin bij de ontvangst die goed was, ze stond ons perfect te woord, genaamd Rianne dus vol lof, op de kamer terecht gekomen dachten we dit is helemaal perfect op alle fronten en hebben ook goed geslapen en mijn vrouw heeft niks met een boxspring maar dit was geweldig en de kamer indeling bij de suite kamer 201 was perfect en houden dit ook zeker in onze gedachte en zullen zeker terug komen, badkamer perfect extra zitje ook super, en ook de tv kon lekker foxsport kijken. Een minpuntje was hoe de kamer werd aan getroffen was dat er nog een paar oude sokken lagen maar daar ben je mens voor en kan gebeuren. Aan dit hotel van Fletcher kunnen menig hotels van Fletcher qua alles een voorbeeld nemen.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend verblijf gehad

Wim Schoelier,
    14-4-2019

Unieke plek voor een hotel

Gereisd met partner in april 2019

Goed verblijf gehad

Aad Prevo,
    25-3-2019

Je vermoed in een kasteel te slapen doch bij aankomst vervalt deze droom helaas. Ontvangst kan vele malen beter. Kamers prima maar zeker 3 trappen lopen . kamer is schoon. Dit heb ik nergens kunnen vinden op de site van het hotel. Alle stekkers lagen uit de elect. apparaten ook de antenne van de tv , vind ik raar had het kamermeisje moeten zien. Eten in het kasteel maakt een hoop goed mooi kasteel met lekker eten wel een kleine kaart. Goed en vriendelijk personeel. hebben zeer goede en prettige fietsen. Hotel is zeker geen 4 * waard desondanks goed verblijf gehad. Goede ligging voor GaiaZXoo.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Boonstra,
    20-1-2019

Prachtige ligging Schitterend kasteel Heerlijk eten en zeer gastvrije manager restaurant

Gereisd met partner in januari 2019