Reviews over Kenting

B&B gelegen aan de drukke hoofdstraat

Annelies,
    10-4-2015

Ga niet af op de buitenkant van het pand. Onze kamer was gelegen aan de rustige achterzijde met uitzicht op de bergen en had een klein balkon. Gezellig ingericht met tweepersoonsbed, flatscreen t.v., kaptafel met bankje, koffie/theefaciliteiten en koelkastje. Flesjes water. De badkamer beschikt over bad met douche maar heeft geen deur maar gedrapeerde vitrages. Daardoor kan het gebruik van de bovengelegen badkamer misschien als storend worden ervaren. Het ontbijt wordt elders aangeboden en stelt werkelijk niets voor. Parkeren kan op een beveiligd terrein (100 TWD per 24 uur) op ca. 100 meter. Wij vonden de vriendelijkheid wat te wensen overlaten in vergelijking met ervaringen elders. Alleen de jongere receptioniste sprak iets Engels.

Prima hotel!

Errna,
    1-12-2013

Halverwege onze rondreis naar Taiwan was het heerlijk relaxen in dit hotel. Er was van alles te doen voor de kinderen, speelhal, 2 zwembaden(binnen en buiten) en een privestrand bij het hotel. En nog nooit hebben we zo'n uitgebreid ontbijtbuffet gezien! zelfs de barbecue stond 's morgens al aan. Kamers waren prima, wij hadden een familie kamer voor 5 personen met een eigen balkon. het is wel een erg groot hotel en daardoor niet heel rustig.

Prachtig hotel!

Antoinette,
    17-2-2013

Als afsluiting van onze Taiwanrondreis verbleven wij 3 dagen in Kenting na een busreis van drie uur vanuit Tainan. Prachtige tuinen met zwembad, daar hadden we best wat vaker willen zijn, maar wij hadden net een regenweer. Spa is prijzig maar wel heel mooi. Verder viel er in het hotel niet veel te beleven. S avonds gezellige night market.

keurig resort

Mirelle,
    24-9-2010

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het hotel ligt aan een klein stukje privestrand, heeft een mooi aangelegde tuin met papegaaien en zwembaden. De spa is aan te bevelen. De superior room is ruim en comfortabel en groot balkon met ligstoelen. Nadeel is de eetzaal (niet stijlvol en veel kinderen). 's Avonds is er vlakbij een leuke nightmarket en dichtbij hotel klein winkelcentrumpje met Starbucks. Duikscholen in de buurt en ook scooter rental mogelijkheden.