• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Kenia

Reviews over accommodaties in Kenia

Uitstekende service, prachtige tuin!

Liesbeth, 6-2-2018

Mooi resort, in een groene omgeving, waarin heel veel apen rondliepen, wat erg leuk, was!

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, goede service ook op het strand! Ze doen erg hun best om je verblijf nog fijner te maken! Eten was heerlijk. 1 keer per week wordt het dinerbuffet op het strand gehouden tussen de palmbomen. Elke avond was er live muziek bij het eten.

mooie vakantie gehad

de jong, 4-2-2018

Heel mooi en groot park, maar zeker niet druk. Het is opgedeeld in 3 delen. Voor elk wat wils, dus rust, maar ook actie en muziek. Meerdere verwarmde zwembaden. (niet zout) Personeel zeer vriendelijk. Elke avond een show in het theater. Eten was prima, veel verschillende gerechten. Regelmatig andere thema´s in de restaurants. Ruime, nette kamers met airco, tv (bvn te ontvangen), koelkast. Een heel mooi strand. Wel veel verkopers op het strand. Mocht je er wat willen kopen. onderhandel wel.

We zijn ook op safari geweest in Tsavo East en West. Zeker de moeite waard. Veel gezien, leeuwen, olifanten, enz enz. Een paar dagen is leuk, alleen de echte liefhebber zou langer op safari moeten gaan.

Al met al zeker leuk om een keer heen te gaan.

Het was een goed hotel op een geweldige lokatie

Tiny Koster, 30-1-2018

De bediening/personeel fantastisch, vriendelijk en behulpzaam.

Het eten was goed maar de wisselende plaatsen, tuin, strand en restaurant waren de enige afwisseling.

fantastisch

willemk, 25-1-2018
    mooi resort, overal vriendelijke mensen, goed eten en de beach boys vallen ook wel mee, asante santa en het is klaar.

Het was een mooi, verzorgd en vriendelijk hotel.

Sonja, 12-1-2018

We hebben hier een mooie tijd gehad in het hotel, zeer vriendelijk en niet opdringerig. Het eten is zeer lekker en verzorgd, de ene dag wat beter dan de andere maar er is steeds iets wat je lekker vindt.

We hebben de safari gedaan, mooi en leuk maar te ver rijden (5 uur) langs onverharde wegen. We hebben geluk gehad en toch wat dieren gezien in Tsavo.

Zo ook de snorkelsafari gedaan en deze duurd te lang (opgepikt rond 7 uur en terug rond 17.30) voor eens te snorkelen, vind ik zijn geld niet waard persoonlijk, sommige vonden dat wel okee.

Het hotel is een aanrader. Maar het blijft Afrika, buiten het hotel ist vuil en druk en vaak een chaos.

Toch genoten . zo ook zalige massages in het hotel Kole Kole.

Kenia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 548 reviews