• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Kempten

Reviews over Kempten

• 9DT22-01-2019

Mooi klein stadje en perfect voor als tussenstop!

Kempten is een erg mooi stadje. Wij verbleven in de Gästehaus Stiftsstadt, ook echt een aanrader! Het stadje is zeker een bezoekje waard en heeft in de zomer leuke terrasjes. Als doorreis voor Italie of Oostenrijk is dit ook een goede locatie. Bij de bakker kun je ochtend nog lekkere broodjes halen en een heerlijk bakje koffie.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Anna v T28-01-2018

Mooie stad, wij komen hier graag als tussenstop.

Mooie, oude Romeinse stad met een ruim 2000 jarige geschiedenis! Voor ieder wat wils: o.a. mooi Burgenmuseum en Basiliek, gezellige Raadhuisplein. Winkels met een mooi aanbod. Goede en gezellige eetgelegenheden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Van der Pouw18-09-2016

Zeer aagenaam

Mooie gebouwen, veel cultuur. En het centrum biedt genoeg goede zaken om te winkelen. En met zoeken vindt je er zeer goede restaurants voor een redelijke prijs. Een leuke stop voor onderweg maar ook voor een vakantie. De ligging in Algäu biedt genoeg activiteiten en veel te zien.

• 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8P. van Velzen07-06-2016

Niet langs de Romantische Strasse maar had gekund

Best een leuk stadscentrum. Hadden we langer willen blijven. Gezellige restaurants rond een historische kern

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 8bertusnhf15-07-2015

Mooi centrum.

Verbleven op doorreis. Leuk centrum met voldoende terrasjes om lekker wat te drinken. Wij zouden de volgende keer een dag langer blijven.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Renate Visschers11-08-2014

Geweldig overnachtingshotel

Hebben onderweg naar Italie een overnachting gehad. Super hotel en goed ontbijtbuffet.

• 10Sfeer in stad

juli 2014

• 7P.Brouwer08-09-2013

leuk stadje

gezellig om door te wandelen

• 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in september 2013

• 7Tom17-10-2011

Kempten is zeker de moeite waard

Je zit midden in de Algau (en dat laten ze je ook wel merken). Kempten heeft veel bezienswaardigheden die zeker de moeite waard zijn. Verder is de St. Mang kerk erg mooie en zeker een kijkje binnen nemen !

Gereisd met partner in september 2011

• 8Madeleine09-10-2009

Gezellige stadskern

Kempten, de grootste stad van Allgäu. In deze Universiteitsstraat is veel te vinden. Er is een rijk aanbod aan winkels, boetiekjes en eetgelegenheden. Loop door de gezellige stadskern waar veel leuke straatjes en pleintjes zijn met kleurrijke gebouwen. Neem ook een kijkje bij de en het residentieslot Orangerie

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 1986