Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Hotels Kemer

Op ontspannen zonvakantie naar Kemer en wandelen door de mooie haven? Of vlieg je juist naar deze plek om de natuur te ontdekken? De hotels in Kemer zij prachtig, evenals de natuurparken in de omgeving. Noortje deelt haar favoriet: ‘Het Taurusgebergte is een pracht natuurgebied.’ Ben je nog op zoek naar een hotel in Kemer? Wij vertellen je waar je op moet letten bij het kiezen tussen de verschillende hotels. Daarbij delen we ook wat tips voor hotels die populair zijn en door jullie van een hoge score zijn voorzien. Lees mee en wie weet ontdek je jouw favoriete hotel!

Waar op te letten bij de keuze voor hotels in Kemer

Waarschijnlijk een van de belangrijkste dingen waar je op moet letten tijdens het maken van een keuze tussen alle hotels in Kemer: de locatie. Zoals in alle Turkse badplaatsen zit je ook in Kemer goed voor een vakantie die in het teken staat van zon, zee en strand. Is dat wat je zoekt? Kies dan voor een hotel aan zee zoals Fame Residence Kemer. Reviewer Vital over dit hotel: ‘Dit hotel is voor ons telkens weer een beetje thuiskomen. We komen hier al jaren en worden steeds tot in de puntjes verwend. Het personeel doet zijn uiterste best om iedereen een fantastische vakantie te bezorgen! De kamer is mooi ingericht, het eten lekker en de ligging van het hotel kan niet beter. Je stapt zo het centrum in. Prijs/kwaliteit een topper, wij hopen volgend jaar zeker terug te keren!’

Naast de locatie is het belangrijk om te letten op het aantal sterren van de hotels in Kemer. Ga je op all-inclusive vakantie en vind je het belangrijk dat je je bordje ook kunt vullen met wat Europese gerechten in plaats van alleen lokale specialiteiten? Dan is het aan te raden om te kiezen voor een vier- of vijf sterren hotel. Het eten is dan vaak ook beter van kwaliteit. Verder vind je hier net wat meer faciliteiten. Hotel Limak Lara is een van de meest populaire hotels met vijf sterren in Kemer. Reviewer Don Marco over het buffet van dit hotel: ‘Keuze en variatie in main-restaurant is enorm uitgebreid en ook erg smaakvol.’

Ben jij iemand die er graag op uit trekt in de omgeving? Dan is het niet nodig om op zoek te gaan naar een hotel in Kemer met veel faciliteiten. Misschien is het in dat geval niet eens nodig om te kiezen voor een van de all-inclusive hotels in Kemer en maak je liever gebruik van bijvoorbeeld alleen het ontbijt. Dan is een drie sterren hotel ook helemaal prima. Hotel Ipek Kemer is een populaire keuze. Volgens jullie is dit hotel erg gemoedelijk. Trudeke Alberts omschrijft dit hotel als eenvoudig maar goed en schrijft verder: ‘In het restaurant wordt het simpele ontbijt in buffetvorm gepresenteerd. Afhankelijk van het aantal gasten wordt het diner persoonlijk geserveerd of in buffetvorm gepresenteerd. Het eten is Turks en smakelijk klaargemaakt.’

En op wat voor soort hotel valt voor jou de keuze?

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

hotels Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

We hebben een aantal aanbieders voor Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük voor je op een rij gezet:

Kras
Stip Reizen

Reviews over Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Darcis - mandik,
    24-4-2019

Heel gezellig niet te veel gasten en een goed hotel , eten heerlijk en strand in loopafstand ' zeker een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig

L. Kooij,
    23-4-2019

Kan niks anders zeggen dan dat het een super mooi hotel is, heerlijk eten en het belangrijkste het personeel is helemaal geweldig

Gereisd met partner in april 2019

Geweldig hotel en spa!

Pia de Jong,
    21-4-2019

Super goed hotel, prima eten en drinken. Prachtig zwembad en vlak aan het kiezelstrand. Verder een Spa waar je als herboren uitkomt, na de sauna, schuimmassage een full body massage van Meri en Niluh. Ik kom graag in september terug.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg relaxed

Cindy,
    16-4-2019

Dit hotel is erg chique, goed bijgehouden en heeft net personeel. Het stuk dat je loopt naar het strand staat vol met mooie planten. Oase van rust.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tophotel! Luxe en vriendelijk personeel!

Rebecca,
    14-4-2019

Mooi hotel, direct aan zee. Zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam personeel. Eten was goed, veel keuze. Kamers zijn allemaal gerenoveerd en voldoen aan alle eisen. Goede bedden, luxe en schoon! Het enige wat nog wenselijk zou zijn is een matrasje op de ligbedden, die zijn wat hard. Een tophotel in alle opzichten!

Gereisd met vrienden in april 2019