Karpathos

Reviews over accommodaties in Karpathos

eens maar nooit meer

Aria thorn,
    20-1-2019

Leuk hotel amoopi bay aparthotel maar t mooie ervan is de ligt hellende weg en dat is het puntje van het hele verhaal voor al ligt hellende weg ........ en weinig tot geen faciliteiten voor iets te shoppen 🥰🤣🤣🤣🤣🤣en het hotel is vooral niet handig om te boeken voor mensen die slecht ter been zijn veel trappen op en afstapjes . Personeel is erg vriendelijk en de restaurants in de buurt zijn goed wel de ligt hellende weg nemen dat is goed voor de beenspieren en de spijsvertering 🤣 al met al een gezellig hotel en vraag vooral door aan de reisleiding als je een excursie wilt boeken wij hadden een stagiare namelijk die er niet zo veel van af wist maar wel deed of ze alles wist 😝dus ook een klein puntje om mee te nemen 😜 amoopi bay strand is om te zoenen echt geweldig en een heerlijk restaurant voor de lunch dat heeft alles goed gemaakt ❤️

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Wij voelen ons thuis in Arkasa Bay!

Annemieke,
    21-11-2018

Voor de 3e keer op Karpathos en voor de 2e keer in Arkasa Bay Hotel. Heerlijk rustige accomodatie, ontbijt wordt aan tafel, altijd met verrassende extra's en een grote glimlach geserveerd. Het voelt hier als thuiskomen bij deze lieve en gastvrije familie. Ze staan graag voor je klaar en ontzorgen je volledig. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Zowel één- als tweekamer appartementen zijn groot en voorzien van veel comfort. Bedden slapen prima. Ligt je appartement aan de zeezijde, houdt dan rekening met de altijd aanwezige wind maar je hebt dan wel het mooiste uitzicht! Wil je het eiland verkennen, huur dan zeker een auto. Dat kan ook prima bij de aanbieders op het eiland zelf.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch en uitmuntend

Monique,
    18-11-2018

Een heerlijke week en super genoten, met logies en ontbijt. Het ontbijt elke morgen op een gezellig terras bij het zwembad zeer goed verzorgd met diverse keuzes. Gastvrij, staat immers altijd klaar voor de gasten, en de gezelligheid in de avonden met drankjes aan de bar. Leuk dorp om te wandelen door de gezellige straatjes. Lunch bij het hotel zeer smakelijk. Restaurants en supermarkten in de buurt. Het ontbijt zelfs uitstekend één ochtend goed verzorgd op de kamer i.v.m een excursie over het eiland en de taxi geregeld bij navraag. Zeer zeker voor herhalingen vatbaar om te verblijven. Leuke locaties om te bezoeken, alleen een auto huren is wel een must om zelf meer te kunnen ondernemen en van het eiland te zien. Het is echt genieten en rust zowel bij het zwembad als op het strand.

Gereisd met partner in juni 2018

perfect en heerlijk genieten van de rust

george,
    18-11-2018

heerlijk en gezellig Hotel op een mooie rustige lokatie . We zaten er op basis logies/ontbijt. was voor ons prima. Heerlijk stadje waar je snel in het centrum zat met wandelingetje door de steegjes. Ontbijt was heerlijk en goed verzorgt. De kamers zijn schoon en perfect . heerlijk de ruimte met gescheiden slaap/woon gelegenheid. mogelijkheid tot eventueel dinner altijd bespreekbaar indien men dat nodig acht. Personeel zeer vriendelijk en meegaand in je wensen . Doen echt alles voor je om het tot een heerlijk verblijf te maken. Mooi zwembad ,rustig gelegen met een bar erbij. Prima gelegenheid vanaf daar ter voet naar een echt strand te lopen en te genieten van de zon. Mijn week was perfect. Ben nu aan het beraden zsm volgend jaar terug te gaan voor langere tijd. De gastvrijheid,vriendelijkheid,hygiene met de omgeving staat op 1 bij mij. Ze zien ons terug, dat is een ding dat zeker vast staat. Met een gulle lach genieten daar.

Gereisd met partner in juni 2018

Zeker nog een x

Jose,
    5-11-2018

Perfect hotel alles klopte. Heerlijk eten, schoon, personeel zeer vriendelijk. Leuk stadje op 1 min loop afstand

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018