We hebben een aantal aanbieders voor Karlsruhe voor je op een rij gezet:

hotels Karlsruhe

We hebben een aantal aanbieders voor Karlsruhe voor je op een rij gezet:

Reviews over Karlsruhe

Prima overnachting voor een goede prijs

Ellen,

Tegenover Mc Donalds.

Prima ontbijt.

Goede prijs.

Nadeel:

De gang is erg gehorig. Mensen die 's nachts in het hotel (terug)komen hoor je in je eigen kamer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Ideaal voor gezin qua kamer

Merida,
    25-1-2018

Ik heb nog niet eerder zo'n grote betaalbare ruime familiekamer meegemaakt. Ideaal om even te landen. Zijn er 1 nachtje geweest op doorreis. Ontbijt was uitgebreidt en goed geregeld. Denk er nog blij aan terug. Zitten genoeg leuke restanrants hier. Overdag voor jonge kinderen weet ik niet of ik dat zo handig zou vinden. Het ligt wel in de stad, naast het station.

Nadelen: bedden moest je zelf opmaken en als je gereisd hebt en laat aankomt wil je gewoon de kids in bed schuiven en daar niet mee bezig zijn. Er is in de het hotel 's avonds niets te eten verkrijgbaar, zelfs geen automaat. Alleen flesjes frisdrank.

Wij hadden niet veel parkeerkosten want maar 1 nachtje en kwamen aan na betaaltijd en gingen weg voordat betaaltijd inging. Wel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig, vriendelijk en mooi verblijf

Hollander,
    15-9-2017

Op de terugweg van italie hier een nachtje gebleven. Hartelijk ontvangst ondanks het late uur een prachtige ruime kamer op de 4e etage. De auto kon achter worden geparkeerd zodat de koffers er niet uit hoefden. Een prima grieks restaurant op de hoek, kinderportie is groot genoeg en smaakt prima. Lekker geslapen en een heel uitgebreid ontbijt gehad, bij de prijs inbegrepen. Een hele leuke ervaring zeker een hotel om te onthouden

Gereisd met vrienden in september 2017

Goed voor een nacht

R.van Dijk,
    10-9-2017

Alles schoon en netjes. Service was goed. Dicht bij treinstation, metro en dierentuin.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Relatief goed hotel voor doorreis

Nico,
    30-7-2017

Voor 1 nacht prima te gebruiken. Relatief gehorige gang. Ontbijt 7 Euro p.p. Kinderen 3.50.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017