Karaoglanoglu (Aghios Georgios)

We hebben een aantal aanbieders voor Karaoglanoglu (Aghios Georgios) voor je op een rij gezet:

Reviews over Karaoglanoglu (Aghios Georgios)

Geweldig hotel

Roy Jansen,
    23-6-2017

Geweldig hotel, zeer schoon,ruime kamers,zeer goede service,lekker eten,zeer goede koffiebar, buitenlandse dranken zijn ook inclusief.De ligging aan zee is mooi maar in de directe omgeving is niets te beleven.De dichtstbijzijnde plaats is Kyrenia(Girne in het Turks) met een mooie haven op 20 minuten afstand met een dolmus bus( 4 Turkse Lira pp).Een excursie naar Nicosia is aan te bevelen.Hier in deze hoofdstad kun je goed de gevolgen zien van de verdeling tussen het noorden(Turks) en zuiden(Grieks).Neem wel je paspoort of id kaart mee om de grens te kunnen passeren die dwars door de oude binnenstad loopt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Goed en aan te bevelen hotelalles

Martin Geel,
    8-9-2016

Alles goed en netjes en prachtig uitzicht Enigste minpuntje rondom hotel niks te doen. Afhankelijk van excursies. Hotel geef ik na het bezoeken van diverse andere tophotels in turkije een dikke 8.

Gereisd met partner in augustus 2016

silvio,
    5-9-2016

Super accommodatie, fantastisch lekker eten en vriendelijke personeel.

Gereisd met partner in mei 2015

Top hotel

Luciano,
    30-6-2016

Op dit moment nu bijna een week in dit hotel! Alles is top, service, kamers, buffet. Komen zelfs je drankjes aan het zwembad brengen. Echte merken drank, van coca cola tot Becks bier en van tia Maria tot Bombay gin. Hebben een eigen koffie bar, sport café, fitness ruimte. Mijn vriendin moet glutenvrij eten ook dit is geen probleem, zelfgemaakte broodjes, desserts etc.

Mensen die over dit hotel wat te klagen hebben moeten maar eens een afspraak maken met een dokter.

Gereisd met partner in juni 2016

Top service

Echt lekker eten

Vriendelijk personeel

Ruime kamers

Girne makkelijk met de dolmus

Bereiken 1 euro pp

Gereisd met partner in juni 2016