hotel Kapikiri

Reviews over Kapikiri

heerlijke rustige plek

G. van der Werff,
    21-5-2010

In de meivakantie 6 nachten in Selene's pension in het dorpje Kapikiri aan het Bafameer geweest. Hier ga je tientallen jaren terug in de tijd. Hier kun je kennismaken met het turkse dorpsleven, volop koeien en ezels in de buurt. Wij logeerden in een klein vakantiehuisje met twee slaapkamers, een badkamer en een keuken.

In het restaurant op het dakterras kun je ontbijten, lunchen en avondeten. Al het eten wordt vers bereid door de kokkin. Zij gebruikt de meeste ingredienten uit de eigen tuin. Het dorpje Kapikiri is een openluchtmuseum op zich met verschillende ruines en resten van een theater. Het is hier heerlijk rustig. Mogelijkheid tot het maken van wandeltochten door de bergen, boottochtje op het meer, zwemmen in het meer of lekker luieren bij het zwembad.

Wij (ouders en twee kinderen van 10 en 7) hebben het hier heerlijk gehad en raden dit pension aan aan iedereen die het turkse dorpsleven wil ervaren en mensen die van rust houden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010