• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Kambos

Reviews over Kambos

• 9Henk en Janneke07-01-2017

Vijfde keer Chios, nu in Kambos - geweldig!

Chios is geweldig gevarieerd qua landschap. Dorpjes, stadjes, bergen, valleien, bergen, groen, maar ook ruig. Stranden - heerlijk. Mastiekcultuur is uniek in de wereld.

Vijfde keer waren we op Chios - voor het eerst in de Kambos. Wat een aangename verrassing - die cultuur van ommuurde kavels, herenhuizen en weelderige tuinen met hier en daar een prachtig restaurant met tongstrelende gerechten en een ongekende gastvrijheid. Ook hier kun je ontspannen wandelen waarbij je bij de een wat meer dan bij de ander van de aanblik kunt genieten van zo'n landgoed.

De Kambos is ook een prima uitvalsbasis naar de diverse dorpen en stranden en naar het bruisende Chios-stad natuurlijk. Ons verblijf midden in de Kambos in Venetis House was de kers op de taart (zie desgewenst ons separate review).

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Reni en Marc Van Gucht -Schaukens28-06-2016

Super mooi.

Dit jaar Juni 2016, vonden wij het heeeel triestig om op het eiland rond te trekken.Wij waren hier voor de 3de maal. We misten de vele toeristen en de volle restaurants en terrasjes. De verschillende steden zoals onder andere ,Mesta en Pyrgi waren ronduit om te wenen. Alle stoelen leeg op de uitbaters en een eenling na.Het is een prachtig eiland met zijn verscheidenheid aan natuur. Het mooie noorden waar je een ganse dag kan rond trekken, het zwarte strand, de mooie baaien ...Het is een heel net eiland met onderhouden straten en wegen. Alles goed aangegeven. Alleen de toerist mankeert. En waarom? Vluchtelingen die we niet gezien hebben!!! Niemand van de mensen op ons vliegtuig!!!! restanten van zwemvesten of zodiac...De bars en restaurants blijven leeg op zaterdag na, dan zijn de inwoners daar, maar de rest van de week? De inwoners zijn nog niet veranderd , vriendelijk en behulpzaam. Maar het knaagt....die negatieve reclame, hoe lang houden ze het nog uit? Het leven daar is niet goedkoper dan hier. Hun inkomen? Dat is andere koek. En het is er zo mooi, de Kambos met zijn smalle steegjes en prachtig huizen.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2016

• 9bjorndolne08-06-2015

Rustige streek, gemoedelijke sfeer

Op 4 km afstand (Karfas) is een prima zandstrand en waar de zee heel langzaam afloopt. Dus zeer geschikt voor kinderen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Laban Family06-08-2014

Top of the Bill :-)

Neighbourhood with beautiful old villa's from 18th century, Venetian Style. Nearby basic & nice beach. Good base to explore the Island

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

juli 2014

• 8Alex en Bettina25-07-2014

ine één woord: geweldig

De Kambos is een bijzonder verassend stukje integratie van door de eeuwen wisselende overheersing, met behoud van authenticiteit. Lekker eten bij Ombaksos!

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Dick de Man08-06-2014

Wat een geweldige sfeer en natuur!!!!

Chios is een fantastisch eiland met veel variatie en rust. Mooie stranden en vergezichten. Voor mensen die wat drukte en een boulevard met levendigheid en terrasjes willen is er Chios-stad. Alle dorpen ademen cultuur en historie, vooral de mastiekdorpen.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Anne en Ronny02-10-2013

Rustig, weinig toerisme.

Men kan heerlijk ronddwalen in de smale straatjes met de statige huizen of een fiets huren in Karfas en er rondrijden.

Gereisd met partner in september 2013

• 6ad megens23-05-2011

zo niet meer!

alleen in complex van 15 appartementen. restaurant en bar nog gesloten. werk aan zwembad, gras maaien en omheining witten. excursies die niet doorgingen of verkeerd vermeld stonden. eigenaar was behulpzaam en vriendelijk.

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 3Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Alleen gereisd in mei 2011

• 10Mary Noordoven03-05-2010

Chios is een geweldig eiland.

Heb 30 eilanden bezocht, maar vind dit het mooiste, speciaalste eiland. Wat een sfeer... zo uniek. Hele vriendelijke mensen! Door de mastiek (gombomen) kon dit eiland zichzelf goed bedruipen en had geen toerisme nodig. En dat is nog te merken, vrij rustig nog. Met de auto het eiland over en leuke stadjes bezoeken is een aanrader, heel goed bewegwijzerd. Pyrgi met zn mozaiek, zn tomaatjes. Breng eens een bezoekje aan de Kambos, zo uniek.. die muren, die landhuizen. Dit eiland is in ons hart gesloten, wat een warme mensen. Wij zijn via via in n klooster terecht gekomen, zo geweldig, zo mooi, we werden daar stil van! Dat wij dit mochten zien wauw....moesten de sleutel halen bij n oudere Griek, reden met hem mee naar deze unieke plek, het was adembenemend, zo indrukwekkend. Niet met woorden na te vertellen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in september 2003

• 8Mark en Daniëlle20-02-2010

lekker rustig badplaatsje

Lekker rustig badplaatsje met enkele restaurants, winkeltjes en barretjes. Mooi niet al te druk zandstrand.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving