Reviews over Kalo Nero

DIT IS ECHT VAKANTIE

Piet,
    6-10-2012

Wij hadden een fijn appartement met een mooi uitzicht op zee.

Vanaf deze locatie aan de westkant van het schiereiland zit je centraal om vele kanten op te kunnen,noordelijk naar Olympia en zuidelijk naar de mooie kuststreek richting Pylos .

De familie Tzanabari ,vader,moeder en twee zonen maken dat je je echt op je gemak voelt.

Het ontbijt is prima en in de avond kan je ook gebruik maken van een heerlijk diner wat goed verzorgd is.

Het hele complex ziet er zeer goed en schoon uit en het zwembad mag er ook zijn.

De kamers worden elke dag schoongemaakt en om de twee dagen worden de handdoeken verschoont.

Al bij al een super locatie .