hotels in Kalo Nero

We hebben een aantal aanbieders voor Kalo Nero voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here

Reviews over Kalo Nero

• 9Annelies25-05-2017

Prachtige locatie, mooi mooi mooi.

Prachtig uitzicht op zee en bergen. Gezellige tavernaas. Waar je heerlijk natuurlijk kunt eten. Het hotel heeft mooi zoutwaterzwembad , mooi terras en erg aardig behulpzaam personeel. We hebben het er goed naar ons zin gehad. Ruim apartement mooi balcon goede bedden en lekkere douche.en iedere dag schoon gemaakt. Het dorpje is ook erg leuk.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Gertrude05-08-2015

Gezellig badplaatsje

Klein, maar fijn. Gezellige strandtenten, zandstrand (met nesten van zeeschildpadden), enkele supermarktjes.

• 7Uitgaanslevenn

5 minuten met de auto, met een aantal restaurants met zicht op zee

• 7Cultuur

Gereisd met partner in september 2012

• 8Hillie en Andries01-09-2012

Strandwandeling kalo Nero naar Katakolo/ haven.

Een intersante treinrit van Kalamata naar Kalo Nero en een wandeling van kalo Nero naar Katakolo/ haven is mogelijk. Als je het goed voor bereid bent is het mogelijk langs zee over strand en duinen van Katakolon haven naar Kalo Nero te wandelen een dikke 70 km. Onder weg kom je veel vakantiehuizen, hotels, strandbars en restaurants met terras tegen. Voor een eventuele overnachting is langs de gehele route wel plaats te vinden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Ingrid21-06-2009

Rustig kustplaatsje

Rustig kustplaatsje, verder niet heel spannend. Je kunt vanuit hier wel goed uitstapjes maken naar bijvoorbeeld Olympia. Leuk voor een paar dagen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 5Stranden

Gereisd met partner in mei 2009

• 6Fam. Vermare12-05-2007

Kalo Nero is een gehucht met een stationnetje. Wij zijn er geweest in mei 2007. Het zijn een aantal app. complexen/hotels bij elkaar en een stuk of 5 tavernes. Geen bank o.i.d. Strand niet echt schoon, veel keien. Maar 1 km. verder prima zandstrand. Auto is dus een must! Wij hebben er een aantal dagen verbleven met onze kinderen en hebben ons prima vermaakt. Prima uitvalsbasis.

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd in mei 2007

• 8Arnoud25-07-2006

Een erg leuke bestemming als je van bergen houdt, beetje strand en relaxen!! Mountainbiken is er erg zwaar, tenzij je op de grote wegen blijft, en dan is het nog moeilijk voor beginners ;-)

• 2Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juli 2006

• 7Antoinette en Dylan12-05-2006

Ga hier vooral niet met je kleine kinderen heen, in het Hotel Oasis waar wij zaten waren alleen maar oude(re) mensen. Eten was matig aldaar, restaurant in de nabijheid helemaal goed. Goede plek voor 50 plussers of mensen met Robinson gevoel. Zeker voor voor- en naseizoen niet geschikt voor kinderen!!

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 5Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd in mei 2006

• 5M.H09-01-2006

Na een fly&drive op de Peloponnesos is het hier de laatste 3 dagen goed uitrusten, maar als ik in deze plaats 14 dagen had geboekt, zou ik helemaal gek worden!! Niks te beleven, geen bakker of winkel op regelmatige tijden open. Trein rijdt alleen als 'ie zin heeft en een bus zie je weinig. Een auto is dus echt een must, of je moet echt 14 dagen plat op je ligbedje in het zwembad....

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur