Sorteren

Reviews over Kalamaki

Basic maar goed

Ruud
    29-9-2018

Kamer niet groot, wel goed incl koelkast en airco. Eten is goed. Bij slecht weer zijn er te weinig overdekte zitplaatsen. Personeel super vriendelijk. Leuke zwembaden. Restaurant erg gehorig vooral als er veel kleine kinderen zijn.

Prima hotel

Ron van den Elskamp
    8-9-2018

Keurig hotel. Eten meer dan oke. Kamers goed, schoon en goede bedden. Toilet/badkamer iets te krap. Zwembad prima onderhouden. Personeel vriendelijk. Animatieteam deed meer dan hun best om het de mensen naar de zin te maken. Frisdrankautomaat was mierzoet. Prima naar de zin gehad.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!!

Janneke
    4-9-2018

Mooi hotel met perfecte ligging. Binnen 10 minuten sta je op het strand of in het dorpje. Heerlijke bedden en ruime schone kamers. Lekker en gevarieerd eten. Bij het eten is er een dresscode en dat tezamen met de mooi gedekte tafel geeft het echt het 'uit eten gevoel'. Fijn en diep zwembad. Lekkere bedjes daaromheen. En super vriendelijk personeel. Altijd geïnteresseerd en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Fantastisch!!

Remco
    30-8-2018

Super relaxt hotel. Het personeel maakt het gewoon. Dag in dag uit gastvrij en welkom. Eten is prima, genoeg tot het laatste moment. Genoeg tafels en niet in de rij voor je eten (hoog seizoen). Bij het zwembad ook genoeg vrije bedjes. Geen handdoekje leggen, de badhanddoeken zijn gewoon gratis en om de dag schone 😁. Super veel leuke excursies te doen en gewoon op straat voor weinig te boeken. En als je een dag weg bent kun je gewoon een lunch mee krijgen. En veel Engelse ja, maar van niveau heb je geen last van. Kortom een aanrader.

Heerlijke vakantie gehad.

Nicole
    5-8-2018

Fijn apartementen complex voor dit geld. Kleinschalig.

Idd dicht bij vliegveld maar daar geen last van gehad. Ideaal door korte transfer.

Rand bij het zwembad wat valgevoelig voor kinderen (ook voor niet oplettende volwassenen 😉)

Lopen naar Kalamaki is wel te doen (ongeveer 30 minuten) onze kinderen zijn wel 8 en 12 jaar.

Maar een auto huren is zeker een aanrader, eiland is te mooi om dat niet te doen.

Prima ontbijt, genoeg keuzes, niets mis mee.

Wel na 10 dagen moeten wisselen van appartement, (moesten nog een paar gezinnen maar gelukkig niet iedereen, is voor de poetsdames (waar wij ook tevreden over waren) ook niet zo fijn) wat daar nu precies de echte reden voor is heeft Costa ons niet kunnen uitleggen haha.

Eten bij restaurantjes is de buurt, zeker ook doen!