We hebben een aantal aanbieders voor Kalamaki voor je op een rij gezet:

Reviews over Kalamaki

Geweldig

Anita,
    11-2-2019

Super verblijf! Wij hadden een all-inclusieve, persoonlijk vond ik al het eten heerlijk. Er is een ruim aanbod aan keuze. Strand is op loopafstand en de bushalte is letterlijk voor het hotel. Was heel makkelijk om op andere locaties te komen zoals zakynthos stad. Ook konden we vanuit het hotel excursies regelen. We hebben een boottocht gedaan om de zeeschildpadden te spotten en daarbij hadden we ook het geluk om wilde dolfijnen te zien zwemmen. Zakynthos is echt een geweldige vakantie bestemming en ik raad dit hotel aan iedereen aan.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Tom van Dongen,
    18-11-2018

Het Kalamaki Beach hotel is een echte aanrader. Het ligt op een heerlijke locatie en ligt nog aan het strand ook. in de avond kun je heerlijk bij het strand zitten en genieten van de lichten en sterren van Zakynthos.

Het personeel is erg vriendelijk en helpt je goed op weg en denkt met je mee voor een dagtripje. We hebben ook nog een klein beetje geluk gehad, want wij verbleven in een pas gerenoveerde kamer. Deze was voorzien van een heerlijke douche en nette toilet, airco (betaald) en een heerlijke boxspring. In een woord top!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig

Romy,
    17-11-2018

Het hotel heeft prachtige gerenoveerde kamers met een open badkamer. Elke dag werd er goed schoongemaakt en er loopt vriendelijk personeel rond. Er hangt een fijne sfeer in het hotel en dit komt mede door de eigenaar. Ze weet de namen van haar gasten en doet haar best om het iedereen naar zijn zin te maken. Verder ligt het hotel op een goede locatie. Nog geen 5 min lopen naar het strand of centrum.

Gereisd met partner in september 2018

Prachtig eiland hotel was prima!

Hannie Jansen,
    14-11-2018

Wij hebben ons prima vermaakt. Het is niet super de lux maar gewoon prima! 2 zwembaden een rustig zwembad met een mooi uitzicht naar de bergen en een wat drukker zwembad met muziek en animatie. Vlakbij winkeltjes en leuke restaurantjes. Ook het prachtige strand is op loopafstand en je kunt daar heerlijk vertoeven. 8 euro voor 2 bedjes met parasol. Het eten is gewoon prima het drinken erg zoet maar kun je aanmengen met water. Tip boek zelf je excursies bij de vele lokale aanbieders is meer dan de helft goedkoper dan bij je reisorganisatie. Het is een heel mooi eiland echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

Echt een aanrader!

Yvonne Schreuder,
    1-11-2018

Wat een fijn appartement. Een heel prettig relaxte setting en sfeer. Het ontbijt was goed. Het personeel is top. Jammer dat Camila weggaat, ze is echt een aanwinst.

De eigenaar, Kosta, is een schat van een man. Heel ontspannen en fijn in contact en hij doet alles om het naar je zin te maken.

Wij zaten er tijdens een zware aardbeving en hij heeft ons een heel veilig vertrouwd gevoel gegeven door zijn rust, eerlijkheid en de zorgzaamheid voor zijn gasten.

We raden wel aan een auto te huren, maar sowieso is Zakynthos te mooi om alleen maar bij je appartement in de buurt te blijven.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018