We hebben een aantal aanbieders voor Kalá Nerá voor je op een rij gezet:

Reviews over Kalá Nerá

Prima verblijf

Hans te Vaanholt,
    30-3-2019

Het ligt net buiten het centrum, op loopafstand van de restaurants en het strand. Erg schoon en wanneer er iets niet in orde is, wordt het opgelost. Ontbijt is standaard, maar prima. Kala nera en Pilion dat is voor ons een van de fijnste plekken van Griekenland. Geen massa toerisme, ontzettende aardige mensen en de prachtige natuur, alles is aanwezig in Pilion. Heerlijke restaurants en onze favoriete bar Naftilos, waar je onder de plataan zo over de zee kijkt en met de beetje geluk dolfijnen ziet springen. Enige minpuntje is dat er teveel (zielige) honden zijn die het strand bevuilen, daar zou nog iets aan gedaan moeten worden.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldige gastheer, rustig verblijf!

Caroline en Jac van Deur,
    8-10-2016

Lukas is een geweldige gastheer, mooie en schone kamers. De kookkunsten van Lukas zijn geweldig, daar proef je de griekse keuken. Kala Nera is op een paar minuten lopen te bereiken. Het hotel is goed en rustig gelegen, kamers zijn schoon en ruim, worden regelmatig gereinigd. Dit is zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top vakantie!

Iris Verhoeven,
    1-10-2016

Wij hebben vorige week een weekje in Huize Palirria doorgebracht. Bij binnenkomst een kop koffie gedronken en kennis gemaakt met Lukas, de eigenaar. Het was een warm welkom ook namens het hondje Julia. Kamers zijn ruim en mooi schoon. Worden met regelmaat schoongemaakt. De laatste avond hebben we ons laten verassen door de kookkunsten van Lukas, wat hebben wij goed gegeten! Een Bbq met goed vlees! Zo tevreden dat we zeker weten een keer terug gaan!

Kort samengevat : - Gastvrij - Goed eten - Ruime schone kamer

Gereisd met partner in september 2016

Luxe tussen de olijfboomgaarden!

Fam. Joosen,
    5-9-2016

Hier kom je helemaal tot rust. En wil je toch een beetje levendigheid, dan ligt het dorp Kala Nera slechts een kilometer verder voorzien van restaurantjes, cocktailbars en winkeltjes. Een auto huren is een aanrader om de rest van het schiereiland te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een zeer gastvrije lokatie

familie Swinkels,
    29-8-2016

Zoek je een verblijf waarbij een rustige omgeving belangrijk is dan is Huize Pallirria zeker een aanrader. Een hotel met 10 kamers waarbij de eigenaar de scepter zwaait. Deze Griekse Nederlander Loukas woont al jaren in Kala Nera. Hij kent de leuke restaurantjes en weet veel over de omgeving te vertellen. Daarnaast is hij een geweldige kok

Gereisd met partner in augustus 2016