Kailua-Kona (Big Island)

hotels in Kailua-Kona (Big Island)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Kailua-Kona (Big Island)

Reviews over Kailua-Kona (Big Island)

• 10Zineb04-11-2018

life changing experience

Het was een reis om nooit te vergeten. Van zwemmen met wilde dolfijnen tot aan Volcanoes National Park. Aanrader om ‘s avonds nog even bij de vulkaan te kijken en de warme gloed te zien. Allermooiste is de stromende lava buiten het park. Deze tocht en de lava vergeet je nooit meer! Ik kan alleen maar hopen dat ik terug mag gaan!

Ik verbleef in verschillende hostels in Kona en Hilo. De hostels zijn niet zo duur, voor $25 dollar heb je daar een bed in een gedeelde kamer. Prive kamers zijn er ook voor koppels of voor degenen die wat meer behoeften hebben aan privacy.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Alleen gereisd in april 2016

• 9Frans13-04-2018

Leuk stadje

Kona is een goede basis om het westelijk deel van het eiland te verkennen. Kona oogt wat gedateerd. Maar de vele strandjes maken een hoop goed.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in maart 2018

• 8AnneliesV03-12-2015

Toeristen cenrum aan westkust met gezellig centrum

Gezellig centrum met legio restaurants en winkels. Geen uitgangsleven zoals op Oahu maar wel gezelligheid tot ca. 22 uur in de avond. Bovendien zijn er grote supermarkten en straatmarkten. Er is een lange wandelboulevard en haven van waaruit boottochten vertrekken. Er zijn kleine stranden te vinden waar ook goed gesnorkeld kan worden. Op korte afstand ligt de luchthaven.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in november 2015

• 9Astrid20-09-2015

Wat een fantastisch stadje

Als 1 van de weinige plekken op de vier eilanden die wij hebben bezocht, vind je hier een gemoedelijk 'dorpje'. Met goede restaurants, gezellige winkeltjes een rustige sfeer

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 8Robert26-09-2014

Naast zeeschildpad op het strand in slaap vallen

Bij verschillende resorts mag je als niet gast toch gebruik maken van het strand. Ook bij de Four Seasons, hier komen de zeeschildpadden op het strand een middag slaapje doen, Fantastisch. De zonsondergang op Mauna Kea is een geweldige belevenis van licht naar donker om vervolgens sterren en planeten te bewonderen. De rode gloed van de actieve vulkaan Kïlauna in de vroege avonduren is ook een hoogtepunt om niet te vergeten. Duiken met manta roggen, tijgerhaaien en zeeschildpadden is allemaal mogelijk.

• 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2014

• 10Roelof31-05-2014

Daar gaan we zéker nog eens heen!

De relaxte badplaats die we ooit hebben gezien.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Marco Sombroek17-08-2012

Ideaal voor rustig relaxen en mooie natuur

Geen drukke toestanden met vliegtuigen vol toeristen als op Ohau (Honolulu). Hier kom je om te relaxen en te genieten van hele mooie natuur. Noord-kant van eiland zeer droog met veel zon, zuid-kant drijfnat met veel groen en veel mooie natuur. Vulcano natural park is zeer bijzonder met werkende vulkanen. Heeft bij ons hele mooie herinnering achtergelaten.

• 8Omgeving
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Włodek16-06-2012

moja opinia

Świetne miejsce, to były moje najlepsze wakacje, polecam każdemu, jest świetnie

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

januari 2012

• 9Bert mulder27-02-2012

Uiterste ontspanning in Kona

Kona op Hawaii is een paradijs voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Vulkaanparken, stranden, jungle, hoogvlaktes, The Big Island heeft het allemaal. Voor vertier in de avond hoef je hier niet te zijn. Dan beter naar Honolulu. Alles ademt een weldadige rust en de hawaiianen zijn kalm en vriendelijk. Je rijdt het eiland rond in een dag en dan hoef je je niet te haasten. Top bestemming voor een eindeloze relax-vakantie!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2010

• 9de heer Klugkist02-11-2011

heel divers eiland

gevarieerde natuur. van vulkanisch gebied tot tropisch regenwoud. prachtig weer. bijna elke morgen zonnig en temperaturen van 30 graden C of hoger. mooie plekken om te snorkelen. heel gevarieerde stranden.

Gereisd met partner in oktober 2011

10 van de 17 reviews gezien