hotels Juneau

We hebben een aantal aanbieders voor Juneau voor je op een rij gezet:

Reviews over Juneau

• 8Walter12-12-2013

Mendenhallglacier

Tijdens deze Alaska-cruise hebben wij een prachtige natuur leren kennen. En verder sporen uit het wilde westen ontdekt, zoals Skagway, Sitka en Icy Strait Point. Tevens de oude tradities van de Tlingit indianen kunnen bewonderen. Het binnenland hebben wij niet verkend buiten een treinrit langs de White Pass & Yukon Route. Onvergetelijk!! Wij hebben deze cruise gevaren met ms Century, prachtig onderhouden en met de onvolprezen service van Celebrity Cruises. Vooral het cruisen via de Inside Passage levert prachtige beelden en met wat geluk passerende orka's, bruinvissen en walvissen.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2013

• 7Rene Zwart14-07-2013

Goed uitgangspunt

Juneau is niet de leukste plaats in de panhandle maar vanwege de verbindingen een goed uitgangspunt voor een rondreis door dit deel van Alaska.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2013

• 9George19-06-2011

Moderne stad met veel bewaard gebleven cultuur.

Juneau is ook ontstaan tijdens de Goldrush maar is uitgegroeid tot een behoorlijke stad. Er is veel cultuur bewaard gebleven, we hebben een city tour gedaan en die is zeker de moeite waard. En voor de bierliefhebber is er een tent met iets van 25 verschillende tapkranen en nog eens 75 andere merken in de koelkast. Als je ze allemaal geproefd hebt dan krijg je een naamplaatje o een speciaal bord met de tekst boven het bord "The braves who taste them all". Ik heb het bij een stuk of 3 gehouden.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 1997

• 10David31-07-2007

In een woord FANTASTISCH!

We hebben een 'Whale Watch' tour gedaan en zijn naar een glestjer geweest. Het is daar ZO verschrikkelijk mooi. Haven en straatjes rondom cruise shepen zijn ook erg gezellig met veel leuke winkeltjes (helemaal als je van juwelen houdt).

Verder erg rustig en vriendelijke mensen! Echt top!

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 1Stranden

Gereisd in juli 2007

• 8Ellen 25-07-2006

Juneau is een mooie plaats om te wandelen, vooral naar de gletsjer. In het kleine stadje zijn een paar leuke restaurants en pubs. Ook leuke winkeltjes met authentieke kunst. Als 's avonds de cruiseboten wegvaren, is het er uitgestorven. Je kan er heerlijke vis eten aan de haven.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur