Jeruzalem

We hebben een aantal aanbieders voor Jeruzalem voor je op een rij gezet:

hotels Jeruzalem

We hebben een aantal aanbieders voor Jeruzalem voor je op een rij gezet:

Reviews over Jeruzalem

Dikke aanrader voor een luxe maar warme ervaring

Johannes Deelstra,
    28-9-2018

Kamers zijn ruim, luxe en heel netjes. Comfortabele bedden die iedere dag verschoond en opgemaakt worden. Keurige badkamer die iedere dag schoongemaakt worden en van nieuwe handdoeken wordt voorzien. Vriendelijk personeel, vooral de chef vd avondkeuken en de manager van het hotel. Behulpzaam en betrokken.

Zeer aangenaam verblijf gehad. Uitstekend eten, met zeer ruime keuze.

Houden zich aan alle Joodse gebruiken zoals de Shabbat, wat nog wel eens even schakelen is als je dat niet gewend bent. Verder familievriendelijk, en geschikt voor kinderen, ook al is er geen aparte speelruimte. Wel goed om te weten dat er geen zwembad is, ook al lijkt dat zo op sommige plaatjes (om teleurstelling te voorkomen).

Het hotel is op een superlokatie gesitueerd, veel is aan te lopen, zelfs met kleintjes van 1 &3 jaar oud. Al met al een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2018

Fijn verblijf gehad

J. Schipper,
    2-1-2018

Ruime kamer met heerlijke bedden, een apart zitgedeelte en mooi uitzicht over Jeruzalem. Het personeel is bijzonder aardig en gastvrij. Maakte elke ochtend een gluten- en lactosevrij ontbijt voor mijn partner. Ontbijt biedt een ruime keuze aan gerechten. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid aanwezig. Met het openbaar vervoer ben je zo in het centrum en bij de oude stad.

Gereisd met partner in december 2017

fijn verblijf!

Anita,
    2-3-2016

vriendelijk personeel! heerlijk en uitgebreid ontbijt! heerlijk diner!

nette schone kamers.

Gereisd met partner in februari 2016

Het hotel heeft een prachtige ligging

h.gugler,
    24-12-2014

Wij zijn in Oktober 2014 met een groep voor 3 nachten in het hotel geweest.

De ligging n.o.v. de Oude stad is ideaal. De kamers met balkon zijn een aanrader omdat je heel mooi op de stad kunt kijken.

De kamers zelf zijn ok maar zijn op termijn aan een renovatie toe. Onze badkamer was iets verouderd maar redelijk schoon. Er verblijven veel Joodse gasten uit de hele wereld en dit heeft een bepaalde charme.

Het eten is erg lekker en biedt veel variatie.

Wij komen in 2015 terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Goed gelegen hotel

Raymond,
    29-9-2014

Wij hebben hier 4 nachten verbleven en het was een goede uitvalsbasis om de omgeving te bezoeken.

Gereisd met vrienden in september 2014