We hebben een aantal aanbieders voor Jenbach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Jenbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Jenbach

Jammer dat restaurant gesloten was

Norbert,
    29-4-2017

Na een late aankomst agv files onderweg, erachter komen dat het restaurant "alleen in het seizoen" open is was een tegenvaller. Dit had op de touroperatorsite moeten staan. Moest laat nog op zoek naar fatsoenlijk eten in een dorp wat niet gelukt is. Verder grote kamer die schoon was. Kamer had gemeenschappelijk balkon en dat was lastig aangezien een aantal mannen lekker aan het heen en weer lopen en lallen waren wat de nachtrust niet ten goede kwam. Parkeerplaats voor de deur. Ontbijt zoals je mag verwachten; niets bijzonders.

Gereisd zakelijk in april 2017

Schitterende gasthof met een geweldige ligging!

roland_buddy,
    9-5-2014

Gasthof Rieder in Fischll (Jenbach) is een leuk hotel gelegen tussen het Inndal en de Achensee.

De kamers zijn netjes en groot genoeg, de badkamer is netjes en modern.

Alles was schoon toen we kwamen, kamers worden elke dag gereinigd en van schone handdoeken voorzien.

Als men gebruik maakt van het halfpension staan het voor en nagerecht vast, het hoofdgerecht kiest men van de kaart.

De keuze is reuze net zo als de porties, al zou dit best minder mogen.

Je kan altijd nog een seniorenmaat nemen maar dat is voor Nederlandse begrippen nog enorm.

Het ontbijt is prima, al is de keuze in broodsoorten beperkt als men later gaat ontbijten.

Wij hebben hier een prima week gehad en komen ongetwijfeld terug, ook vanwege de ligging t.o.v. De Innautobaan. ( 3,5 km)

Voor als je op doorreis bent naar Italie zeer gunstig omdat het hotel niet direct aan de doorgaande weg ligt is het een veilig gevoel dat niet iedereen langs je volle auto loopt.

Verder zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met vrienden in mei 2014

uitstekend hotel

reinout,
    9-10-2013

We verbleven hier op doorreis naar Italie. Het was een prima hotel, vakbij de snelweg. De kamer was fantastisch, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het restaurant was ook goed, zowel voor het avondeten als het zeer uitgebreide ontbijtbuffet. Ook het zwembad was heerlijk. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2013

fantastische plek, ligging prima

ruud van norden,
    31-5-2013

Dit hotel, met zeer vriendelijke bediening, is en blijft een aanrader, ook de uitgebreide Tiroolse keuken, is altijd verrassend!Schone kamer en dito badkamer, het uitzicht is een ansichtkaart!

Gereisd alleenreizend in mei 2013

Ssssst, niet doorvertellen!!!!!

manon,
    7-9-2011

Wát is dit een superleuk hotel!! Geweldige liggen tov de snelweg. Zeer lieve mensen. Van binnen stap je in een wereld van antiek, werkelijk uniek en kijk vooral ook eens naar de zaal op de eerste verdieping. Prima bedden en zalig ontbijt. Ook het eten is er zeer lekker. Wij waren op de heen en terugreis Italië 1 nacht met onze 2 kinderen (8 en 6 jaar) en hadden een 4 persoonskamer. Kinderen zijn nog gaan zwemmen en hebben tafeltennis gespeeld en er is nog een speeltoestel in de zeer gezellige tuin. Wij weten wel waar we de volgende keer gaan overnachten!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011