Jaworzno

hotels in Jaworzno

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Jaworzno

Reviews over Jaworzno

• 2Robbie03-08-2013

een verlaten stad

vroeger was het volgens mij heel druk als je tenminste kijk naar het grote treinstation wat trouwens nu helemaal verlaten is en je ziet bijna geen mens op de straat op ergens anders

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 2Omgeving
    • 2Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Tamara16-06-2012

de uitstapjes zijn wel mooi, indrukwekkend

Jaworzno op zich is niet veel, op een mooi meer na. Je moet het echt van de omgeving eromheen hebben. ligt centraal op 30min van Museum Auschwitz (wat zeker de moeite waard is, voor alle gruweldaden die er hebben plaats gevonden) en zoutmijnen (moet je van houden) en Krakau stad (ook leuk) dus vandaar de lage puntgeving voor Jaworzno.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8kirsten27-04-2012

mooi dorp

zijn niet veel in Jaworzno geweest,je kunt er wel lekker eten bij een italiaan

• 8Cultuur
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8b.weiland12-10-2011

Jaworzno is authentiek Pools

In Jaworzno en de dorpjes eromheen zagen wij heel duidelijk dat de mensen en het straatbeeld last hebben van een intern conflict. Enerzijds het oude communisme, anderzijds de vrije westerse denkbeelden. Voor ons Westerlingen is het goed een besef te krijgen van deze (voor ons) andere wereld. De omgeving van Jaworzno is schitterend, je moet alleen niet verwachten dat je op elke hoek van de straat een kop koffie kunt halen of lekker lunchen op een terras.

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur