We hebben een aantal aanbieders voor Jausiers voor je op een rij gezet:

Reviews over Jausiers

Super plek!

Laura,
    2-8-2013

Geweldige accommodatie. Op een schitterende plek met dito uitzicht. Hartelijk ontvangen met koffie en thee, men spreekt vloeiend engels en is aardig en bereid te helpen. We konden er 's ochtends al om 11 u in, geen probleem. We hadden een 2 pers studio geboekt, bij aankomt kregen we een gratis upgrade naar een 4 pers appartement met boven 2 aparte slaapkamers en badkamer. Super groot appartement, helemaal schoon, van alle gemakken voorzien, goed babybed erbij en groot balkon. Er zit zelfs een goede oven in! Beneden is een aparte fietsenkelder, een ruimte voor het ontbijt of koffie te drinken met terras en tv en pc en spellen. Ook een mooi zwembad, met bubbelbad,Finse sauna en Turk stoombad, met een doorgang naar het zonneterras. Ook nog een mooi restaurant beneden in het kasteel. Helemaal top dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Top locatie

Peter,
    19-7-2012

De ligging van deze appartementen is top, we hadden namelijk super mooi uitzicht vanuit ons appartement en balkon.

Maar er zijn meerdere complexen dus weet niet of ze allemaal zulk mooi uitzicht hebben (wij zaten in het A complex).

Het plaatsje was ook gezellig aardige mensen en prachtige omgeving met genoeg te doen.

De staat van de kamer was erg goed, alleen was het door de vorige vakantiegangers niet heel netjes schoongemaakt, maar dit deed niks af van de compleetheid van de kamer.

Restaurant was gesloten. (weten niet waarom) personeel erg vriendelijk en behulpzaam vooral de manager.

Gereisd met vrienden in juli 2012

SUPER

Patrick,
    16-11-2009

Met vrienden een motor trip naar dit prachtige deel van de alpen ondernomen. Voor de midweek overnachting hier verbleven in een appartement en dat was in 1 woord super. Prachtige accommodatie, prima onderhouden sauna faciliteiten, motoren die in een afgesloten garage staan kan niet beter. Aanrader voor iedereen

Gereisd met vrienden in juli 2009

Geweldige ligging

Emely,
    11-8-2009

Mooi onderhouden kasteel. Wij hadden een appartement in het kasteel met terras. Dit bood een geweldig uitzicht. Inrichting was nieuw en prima bedden. Zeker een aanrader als je graag in een rustige omgeving bent.

Gereisd anders in augustus 2009

Je waant je in Disney land

R.Ammerlaan,
    22-6-2009

Voor Euro 48 pp.incl.ontbijt kan je m.i. geen betere accomodatie in Frankrijk vinden.

Vraag aan Ann, de zeer hulpzame receptioniste,die prima engels spreekt, voor kamer C 203.Enige minpunt,gedeelt door anderen,is het restaurant.

Gereisd met partner in juni 2009