• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Jamestown

Reviews over Jamestown

• 9Ronald Henrich31-07-2007

Prachtig natuurgebied met bergen en bossen. Druk is het alleen in Yosemite village, verder is het goed te doen. Zware wandelingen trek drie uur uit voor wandelen naar top van Glacierpoint en twee uur voor de afdaling. Is wel de moeite waard.

Wandeling naar inspiration point is ook vrij zwaar (een goed uur vrijwel alleen maar klimmen), maar dit vonden wij niet de moeite waard.

Bezoek ook zeker het Mariposa Grove met de prachtige bomen. De shutle service vanaf Wawona werkt prima.

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in juli 2007

• 5Tom31-12-2003

Jamestown valt tegen als je komt voor het goudzoekers gebeuren. Je kunt een tour boeken waarbij men garandeert dat je goud vindt. Voor je dat lukt ben je uren verder en je betaalt per uur. Colombia is daarvoor leuker. Stadje stelt niet zo veel voor, maar de omgeving maakt veel goed. Het is er, net als overal daar in juni, vrij warm (35 C.) Zie ook ons reisverhaal "How the west was done" op www.verenigdestatenvanamerika.nl

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur