Jaisalmer

hotels in Jaisalmer

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Jaisalmer

Reviews over Jaisalmer

• 9Raymond01-04-2014

Bescherm de woestijn !

Wij hadden met onze groep een kamelen trip. Deze weg lag bezaaid met lege bierflessen. Regelmatig moest onze helpen ons van het parkaar verwijderen voor de lawaaierige aanstormende 4x4 jeeps. Dit kan beter. Wat doen deze jeeps in de woestijn van stilte. De ondergaande zon over de duinen maakte veel goed

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 9ivon14-02-2013

prachtig fort

eeuwen terug in de tijd, gezellig en veilig, behalve in het hotel

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad

februari 2012

• 9Yvonne24-01-2013

Jaisalmer

Jailsalmer sprookje uit 1001 nacht.

• 2Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in november 1995

• 9Daphne24-04-2012

Fijne plek om te bezoeken

Mooi fort. Leuk om zelf door de straatjes te dwalen.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Alette05-04-2011

Geweldige stad, geweldige sfeer

Jaisalmer is een van de mooiste steden van Rajasthan waar een relaxte sfeer hangt. Een nacht in de woestijn geslapen onder de sterrenhemel na een nachtelijk ritje op een kameel. Zeker doen.... wat een rust en mooi zicht. S ochtends geen toerist gezien bij de zonsopgang, behalve de 4 medetoeristen die bij ons in de groep zaten. Ook nog een dag en nacht in Jaisalmer zelf geweest. Ik had er nog wel een dag en nacht bij aan willen plakken achteraf gezien. Prachtig ford, leuke winkeltjes. Gezellig "druk" en overzichtelijk. Leuk om rond te lopen. Mensen aardig, behulpzaam.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2011

• 8N Bischops05-10-2008

mooie oude stad

Jaisalmer is een oude vestingstad. Met zijn hoge vestingmuren zeer indrukwekkend. Als men door de smalle straatjes van het fort loopt waant men zich in een andere wereld.

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8Zomermeisje14-01-2007

Heerlijk rustig en klein stadje in de woestijn. Het fort is een fijne plek met mooie restaurantjes en tempels. Veel leuke winkeltjes waar je flink kunt afdingen op mooie sjaals etc. Leuke dingen om te doen: - naar het meer net buiten het stadje, veel verlaten tempels en gebouwen. - een kamelentocht maken in de woestijn.

Ik zou zo terug gaan als ik kon!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 5Frank van den Berge/WorldPictureService27-11-2005

Als je heel erg veel van toeristen houdt, ga dan naar Jaisalmer. Een prachtig fort op een heuvel in de woestijn. Aan de buitenkant geen toerist te zien, binnen het fort alleen maar souvenirshops, restaurants en goedkope hotelletjes, die het kostbare water uit de grond pompen zodat het hele fort naar beneden zakt. Interessante plek om te zien, net zoals Marken dat is ...

• 7Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in augustus 2005