hotels Ixia

Reviews over Ixia

Lekker en vermakelijk

bakker,
    3-12-2018

Heerlijk hotel erg goed en heerlijk zwembad

Een absolute aanrader

Mieke,
    1-12-2018

Een heel mooi gerenoveerd hotel met verschillende zwembaden en overal terrassen. Heerlijke gerechten, elke dag een ander aanbod. Het personeel is ontzettend vriendelijk en heel behulpzaam. Je moet er wel rekening mee houden dat het hotel niet (geheel) toegankelijk is. Dicht bij de luchthaven gelegen dus weinig tijdverlies bij aankomst en vertrek. Bovendien - door de centrale ligging op het eiland - de ideale uitvalsbasis als je een huurwagen neemt. Het hotel beschikt over een priveparking voor het hotel die je gratis mag gebruiken. Hierdoor is het een ideaal hotel voor zowel zonnekloppers als gasten die er graag op uit trekken. Als je graag zwemt in zee moet je enkel de straat oversteken.

Super aanrader!!

E van Gerdingen,
    1-12-2018

Prachtig hotel, zowel van buiten als van binnen. Super vriendelijk personeel en elke dag keurig schoongemaakt. We konden de kamermeisjes vragen als we iets extra nodig hadden, nooit een probleem. We kregen zelfs een knuffel toen we weg gingen van een van de dames. Ook in het restaurant voelden we ons een graag geziene gast en elke avond verder we naar een tafel begeleid door een vriendelijke man. Maar zorg ervoor dat je normale schoenen draagt en geen slippers!! Het hotel heeft een prachtig zwembad en tuin met heerlijke zitjes. De rooftopbar is elke avond super gezellig, maar wel heel druk. Aan de overkant van de weg het strand, waar we altijd wel een bedje konden vinden. Er is ook toezicht. Naar Rhodos stad is met de bus maar 1 euro 50. Maar het is een gok wanneer de bus komt. Rijden wel paar keer per uur. Je kunt ook voor 10 euro een taxi nemen.Kortom, we hadden een geweldig vakantie mede dankzij dit hotel

Sjannie Vogels,
    1-12-2018

Alles is in een woord geweldig. Hotel zeer schoon en alles is perfect op elkaar afgestemd. Zeer vriendelijk personeel en altijd behulpzaam indien je iets nodig hebt of een vraag hebt. Wij gaan vaak op vakantie maar hebben het nog nooit ergens zo naar ons zin gehad. Wij hadden problemen met onze tablet op onze kamer, dit gemeld bij de receptie en wat schets onze verbazing , we kregen zolang een laptop te leen die nog nieuw in de doos zat, zonder enige betaling, geweldig toch.

En ik moet zeker het entertainment niet vergeten, een heel close en sociale team, die werkelijk alles deden voor de gast wat in hun vermogen lag.

Dus een een woord het geweldigste hotel dat wij ooit hebben geboekt.

Hun 5 sterren meer dan waard.

Genoten, gezellig, prettge sfeer

DE kay,
    1-12-2018

Avra blijft renoveren en verbeteren en wij hadden het geluk om in een gerenoveerde kamer te blijven. Het is super mooi gedaan. De bar buiten is gezellig en de snacks worden vers bereid. Er is een pizzaoven en de dames werken heel hard om alles vers en lekker te maken. Het eten in de eetzaal kan wat meer variatie gebruiken maar daar werken ze aan. Het is heerlijk om buiten te kunnen zitten met uitzicht op zee. De animatie was gezellig en er zijn ook shows van buitenaf. De medewerkers zijn echt heel leuk. Wij komen hier vaker en ze herkennen je en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Je voelt je hier echt gast. Weer genoten van een ontspannen vakantie. Er komen veel nationaliteiten bij elkaar vanuit Zweden, Nederland, Engeland enz. Dat maakt voor een gezellige sfeer onderling.