• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Itea

Reviews over Itea

• 8Cobus30-06-2016

leuk en gezellig

Erg leuke en gezellige plaats. Delphi is vlakbij. Gezellige boulevard met een paar goede restaurantjes. Geen strand.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 1Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Rob08-06-2015

Badplaats met leuke boulevard

We zijn tijdens ons verblijf op een camping in de omgeving 1 keer in Itea geweest. Het heeft een strand en een gezellige boulevard met veel (touristen) winkels, bars en restaurants. We hebben er heerlijk gegeten en het was er (savonds) erg gezellig. Delfi ligt op 12 km afstand.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Jacqueline14-09-2012

Verkoelende combinatie met Delphi

Wij hebben drie dagen aan de Ionische kust bij Itea doorgebracht om van hieruit de opgravingen in Delphi te bezoeken. In de hete zomermaanden is een frisse duik in zee zeer welkom na een dagje cultuur.

Zeker met kinderen is een verblijf aan de kust een betere keus dan een hotel in Delphi zelf: vanaf Itea is het maar 20 minuten rijden naar de archeologische site met alle opgravingen en het museum.

Itea zelf is een klein badplaatsje met een gezellig toeristencentrum. Er zijn veel leuke eettentjes en barretjes waar je heerlijk aan het einde van de dag kunt neerstrijken. Vaak kun je een plekje aan zee of met uitzicht op zee bemachtigen: heerlijk verkoelend en zo af en toe zie je één of meerdere boten voorbij varen...

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur