Sorteren

Reviews over Monte San Savino

Idealistisch gelegen.

Kim
    29-9-2012

Het is een verbouwde boerderij op het platteland waar je het echte italie proeft, gerund door een familie die nauwelijks Engels spreekt, maar dat heeft juist zijn charme. De ligging is heel mooi en vooral heel rustig, het is afgelegen, maar toch redelijk dichtbij Monte San Savino, Arezzo, Montepulciano etc. om daar 's avonds te eten. De kamers zijn op zijn heel sober, maar wel proper. De bedden zijn helaas veel te hard en de kussens zijn geen kussens te noemen, wij waren hier 4 nachten en dat vonden we toch wel echt genoeg, we zijn wel wat gewend maar deze bedden waren echt niet te doen, heel jammer want verder kom je daar helemaal tot rust. Het ontbijt is sober, maar dat kun je ook niet verwachten als je het echte italie wil opzoeken. Wel elke ochtend vers gemaakte fruittaart en cappuccino, heerlijk! Het zwembad is rustig met uitzicht op het platteland. Als je het echte italiaanse wilt, moet je hier zijn, de harde bedden zijn jammer, maar we zouden er zeker niet voor wegblijven.

Goed hotel

Dinand
    21-5-2010

Hotel Sangallo is gesitueerd vlak bij de oude toegangspoort naar het oude centrum van Monte San Savino. Het hotel is onlangs geheel gerenoveerd en beschikt over ruime kamers echter zonder minibar. Op korte loopafstand van enkele goede restaurants. Een uitstekende plek voor enkele overnachtigingen.