Hotels Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Genoten

Elaine kiyedi,
    16-4-2019

Dit was een hele leuke vakantie! Heel leuk animatie team. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Elke avond is er muziek. Het animatieteam zorgt de hele dag voor activiteiten. Ze gaan heel leuk met de kinderen om. er is een winkel dichtbij. Ervworden elke dag excursies georganiseerd. We hebben genoten. Animatie team is echt lief .

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Examenreis was worth it

Linda Heller,
    16-4-2019

Het is even mooi en schoon hotel. Er is veel personeel dat goed oplet. Als je je spullen bijvoorbeeld ergens vergeet, wordt dit direct opgemerkt en wordt ervoor gezorgd dat je je spullen makkelijk terugvindt. Het hotel wordt de hele dag door schoongemaakt en ziet er daardoor continu goedverzorgd uit. Wanneer je vragen hebt, bijvoorbeeld in het restaurant over het eten of iets over je verblijf, kun je altijd bij iemand terecht. Het animatieteam zorgt voor een leuke daginvulling voor jong en oud en zijn 24/7 enthousiast bezig het iedereen naar de zin te maken.

Gereisd met vrienden in april 2019

Aanrader voor gezin met kinderem

Fam vranken,
    14-4-2019

Wij hebben genoten van ons verblijf hier. De animators doen zich echt ontzettend veel moeite voor de kinderen (8 en 9) en dat is ons heel veel waard. Het eten is goed, maar ik mis wel een beetje het zoet. Dit was er alleen tijdens het ontbijt en avondeten. Het is een prima zwembad en het stenenstrandje is ook prima voor de kindjes om schelpen te zoeken. De akoustiek in de lobby is wel heel slecht, wat gordijnen of wat vloermatten zouden wonderen doen. Bedden zijn goed, prima hotel!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Voor het eerst op Sicilië.

Rob Morssinkhof,
    8-4-2019

We waren anderhalve week te gast in hotel President Sea Palace. Dat betekende 11 dagen lang genieten van een fantastische keuken. Zeer gevarieerd en elke keer weer een verrassing. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en de accomodatie zeer schoon. Het animatieteam deed zijn best, maar het is voorseizoen, dus de animo onder de weinige gasten was nog beperkt. Bij het hotel hoort een mooi zwembad plus liggedeelte direct aan zee. In de omgeving is nog niets te doen. Overal is het uitgestorven. In het hoogseizoen zal dat anders zijn. Dat betekent met georganiseerde trips mee, of een auto huren. Sicilië is groot, dus meer dan het verkennen van het oostelijk deel is er niet bij. Siracusa, Noto, Ragusa, Catania zijn echt de moeite van het bezoeken waard, maar de Etna is een must. Zoek wel een zonnige dag uit.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij gaan niet meer terug

Sabrina,
    16-11-2018

Een huurauto is ten zeerste aangeraden. Je zit wat afgelegen namelijk. De all-inclusive is minder all-inclusive dan je van te voren denkt. Maar daar is de prijs dan ook naar. Het bier en de wijn komen uit dezelfde dispenser en smaakt hierdoor ronduit goor. Bedjes worden ook hier vroeg gereserveerd door een handdoek erop te leggen, het hotelmanagement doet hier niks tegen.

Lichtpuntje, de kamers waren wel heel schoon en het buffet is goed!

Gereisd met partner in juli 2018