Reviews over Silvi Marina

fantastisch

Henk en Janet Hovingh,
    20-7-2016

Het is een fantastisch hotel, zeer vriendelijk personeel, gastvrije eigenaars, een sprookjesachtige tuin!!

Het eten is super en zeer gevarieerd!!

Je loopt vanaf het hotel zo het privestrand op, alwaar je heerlijk kunt genieten van de mooie zee, die ook voor kleine kinderen zeer geschikt is!

Het hotel is zeer schoon en heeft ook een heerlijk zwembad met ligbedjes en zitjes.

De omgeving is wonderschoon en met de auto zijn uitstapjes naar de bergen in het natuurpark Gran Sasso en het schitterende keramiekdorp Castelli zeer aanbevolen!

Wij zijn er nu 2 jaar geweest en komen beslist voor een 3e jaar weer terug!

Aan de voet van de Gran Sasso

yvonne,
    9-6-2013

Abruzzo Marina is een modern en comfortabel hotel aan het strand van Silvi Marina. Is zeer geschikt voor een vakantie waar zowel het strand als de bergen binnen handbereik liggen. Het strand is zeer schoon en voorzien van parasols en ligbedden. Zwembad is schoon met water van goede temperatuur. Er is tevens een mooi dakterras met ligbedden met een prachtig uitzicht en lounge bar. Op een verdieping is een centrale keuken aanwezig met kinderstoelen om voor kinderen iets te bereiden. Op het strand bij het zwembad een speelplaats voor de kleintjes. In de Lobby is Wifi beschikbaar en op de kamers internet. Wij hadden een kamer aan de zijkant en keken vanaf ons ruime balkon zowel landinwaarts als naar het strand en de zee. We hebben er heerlijk gewandeld langs zee naar pineta een dennenbos direkt aan het strand. Langs het strand zijn er volop strandcafe's/restaurants.Silvi is een goede uitvalbasis voor vele dagtripjes. Trein en bus zijn voorhanden. Aan de overkant leuke bar Athene.

zalig mooie vakantie gehad

anne,
    22-8-2011

zalige vakantie gehad in 2010

zeker voor herhaling vatbaar, overdonderende mooie streek, Abruzo

zeer vriendelijke mensen in Le Macine

Mooie plek!

Marian,
    6-7-2011

Net terug van een vakantie in Abruzzo Marina. Mooi, modern hotel, van alle gemakken voorzien. Ruime kamers. Lekker eten, vriendelijk personeel. Slechts één ober spreekt Duits, aan de receptie spreekt men wel Engels en/of Duits. Ligging ideaal: overdag de schitterende natuur van de Abruzzo in, in de late middag nog een paar uurtjes op het strand vertoeven. Gasten waren vooral (wat oudere) Italianen en gezinnen met jonge kinderen. (In de 2 weken dat wij er waren geen Nederlanders gesproken). Hou er rekening mee dat in deze, nog niet door het massatoerisme ontdekte streek, enkel Italiaans gesproken wordt. Voor herhaling vatbaar!

Helemaal goed

joyce ,
    29-8-2010

Wij waren hier met twee gezinnen en hebben het helemaal geweldig gehad. Wat een gastvrijheid, wat een lekker eten, wat een gezelligheid... helemaal top, en het uitzicht: fantastisch!

Niets op aan te merken.