Reviews over Silvi Marina

Aan de voet van de Gran Sasso

yvonne,
    9-6-2013

Abruzzo Marina is een modern en comfortabel hotel aan het strand van Silvi Marina. Is zeer geschikt voor een vakantie waar zowel het strand als de bergen binnen handbereik liggen. Het strand is zeer schoon en voorzien van parasols en ligbedden. Zwembad is schoon met water van goede temperatuur. Er is tevens een mooi dakterras met ligbedden met een prachtig uitzicht en lounge bar. Op een verdieping is een centrale keuken aanwezig met kinderstoelen om voor kinderen iets te bereiden. Op het strand bij het zwembad een speelplaats voor de kleintjes. In de Lobby is Wifi beschikbaar en op de kamers internet. Wij hadden een kamer aan de zijkant en keken vanaf ons ruime balkon zowel landinwaarts als naar het strand en de zee. We hebben er heerlijk gewandeld langs zee naar pineta een dennenbos direkt aan het strand. Langs het strand zijn er volop strandcafe's/restaurants.Silvi is een goede uitvalbasis voor vele dagtripjes. Trein en bus zijn voorhanden. Aan de overkant leuke bar Athene.

Mooie plek!

Marian,
    6-7-2011

Net terug van een vakantie in Abruzzo Marina. Mooi, modern hotel, van alle gemakken voorzien. Ruime kamers. Lekker eten, vriendelijk personeel. Slechts één ober spreekt Duits, aan de receptie spreekt men wel Engels en/of Duits. Ligging ideaal: overdag de schitterende natuur van de Abruzzo in, in de late middag nog een paar uurtjes op het strand vertoeven. Gasten waren vooral (wat oudere) Italianen en gezinnen met jonge kinderen. (In de 2 weken dat wij er waren geen Nederlanders gesproken). Hou er rekening mee dat in deze, nog niet door het massatoerisme ontdekte streek, enkel Italiaans gesproken wordt. Voor herhaling vatbaar!