Reviews over Istanbul

Geweldig

Faat,
    4-12-2018

Nette hotel klantvriendelijke personeel

Dame van het restaurant tijdens ontbijt is een lieverd en behulpzaam. Genoeg eet tente in de buurt. Als je een taxi neemt vraag of ze de meter aan willen zetten als die stuk is stap niet in wacht op een andere taxie die wel een werkende meter hebben.

erg tevreden

Mevrouw Van der Leij,
    27-11-2018

Samen met gezin verbleven we in Istanbul. Eerder in appartement, nu voor 1e keer in hotel. Beviel goed.

Hotel is dichtbij de historische plekken. Het ontbijt op het terras met prachtig uitzicht, was favoriet. Voor invalide personen is het hotel iets minder comfortabel; veel trappen.

Personeel is erg behulpzaam en altijd bereikbaar.

Ulustan Muhluoglu, Genel Müdür, 3-12-2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your feedback with us.

I hope that we might have the chance to welcome you again as soon as possible in Richmond Istanbul.

Best Regards,

Ulustan Muhluoglu

General Manager

ulustan.muhluoglu@richmondint.com.tr

Centraal Gelegen

Herbert,
    2-11-2018

Ik kom al achtereenvolgens zo'n 12 jaar naar Istanbul en heb in vele appartementen en hotels geslapen. Dit hotel is één van de plekken die ik kan aanraden. Er is maar één nadeel, namelijk dat er weinig Europese gasten komen. Dit heeft te maken met de ( politieke en regio gebonden) ontwikkelingen van de laatste jaren. Daar kan het hotel niets aan doen. Als je buiten het hoofdseizoen hier bent, dan is het relatief rustig.

Aardig, behulpzaam personeel!

Sanne,
    2-11-2018

Zeer mooi hotel op rustige omgeving, op loopafstand van Taksimplein en Istiklal Cadesi. Altijd gezellig in deze omgeving en zo in de buurt van het oude centrum.

Aardig, behulpzaam personeel!! Ik kom zeker terug!!!

Super!

Nelleke,
    23-5-2018

Heerlijk hotel, heel vriendelijk personeel. Kamers zijn eenvoudig en niet groot maar schoon. Ontbijt goed, lekkere koffie en alles wordt constant aangevuld.

Zeer centraal gelegen, vlakbij de toeristische attracties.