• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Istanbul

Fantastisch hotel met super personeel.

Dilek, 20-5-2017
    Ik heb een super vakantie gehad in het hartje van Istanbul. De hotelkamers zijn zeer modern, schoon en ruim. Personeel van het hotel zijn zeer vriendelijk en staan klaar voor alle vragen, bovendien doen ze er alles voor om uw wensen waar te maken. Hierbij wil ik ze bedanken voor de fantastische service. Ik zal mijn vakantie weer hier doorbrengen en raad het zeker aan!

GEZELLIG !

Ita, 3-5-2017

Hotel Erbil ligt midden in de bruisende wijk Sirkezi op loopafstand (maar er is ook een tram) van een aantal toplocaties zoals de Hagya Sophia, Grote Bazaar, het Topkapi Museum en de blauwe Moskee. Een heel gezellige wijk met veel winkeltjes en restaurants waar je lekker en goedkoop kunt eten.

Een minpuntje waren de `proppers`, maar die vind je helaas overal op toeristenlocaties, dus ook hier.

Het hotel was basic en schoon. De kamer was klein, maar wij vonden dat geen probleem omdat wij veel onderweg waren in Istanbul.

Het ontbijtbuffet bood ruime keus, ook Turkse börek. De eetzaal is op de bovenste verdieping, waar je uitzicht hebt over de Bosporus. Hoe leuk is dat !

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de transfers naar het vliegveld werden prima geregeld.

Samengevat:

- Toplocatie voor wie in korte tijd veel wil zien.

- Basic, maar schoon en vriendelijk hotel.

- Oergezellige wijk !

Hotel Erbil, çok teşekkürler !

Beste locatie voor uitgaan/shoppen/ov!

Nil Balci, 11-2-2017
    Wil je in een rustige straat verblijven maar met 200 m al de drukte in? Dan ben je op het juiste adres. Prijs/Kwaliteit is oke, verwacht geen luxe maar wel netjes en schone kamers. Ontbijt is prima voor de prijs. Openbaar vervoer, winkels en uitgaan is op steenworp afstand.

Prima hotel voor een paar dagen geweldig Istanbul.

Martine, 29-12-2016
    Hotel ligt centraal om van een paar dagen geweldig Istanbul te kunnen genieten. Vriendelijk en behulpzaam personeel, kamers zijn in orde (wel erg gehorig) hotel zelf prima. Ontbijt is ook oké. Omliggende restaurantjes kan je ook prima eten voor echt weinig geld.

een supper supper goed hotel voor de 2x

viskens nancy verheyen guido en verheyen yana, 24-7-2016
    Dit hotel is een aanrader voor jong en oud..Het is er proper en verzorgt vriendelijk personeel Dillek Cor van de gast relaitions is zeer vriendelijk het is een nederlandstalige en je kan met alles en nog wat bij haar terecht.de kamers zijn mooi verzorgd en proper.Het animatietaem is supper ....Fethi Vitaminne Gurcan Memmet Rami Mambo Zerdar Totto Zunar Zoema en Sali.Rond het zwembad is het proper en veel plaats om te liggen .Je hebt ook een whit party en de retro party en 2x schuim party per week echt kei leuk
Istanbul scoort een 8,6 uit 10, op basis van 916 reviews