Sorteren

Reviews over Istanbul

Super!

Nelleke
    23-5-2018

Heerlijk hotel, heel vriendelijk personeel. Kamers zijn eenvoudig en niet groot maar schoon. Ontbijt goed, lekkere koffie en alles wordt constant aangevuld.

Zeer centraal gelegen, vlakbij de toeristische attracties.

Mooi en centraal gelegen hotel

Metin
    22-4-2018

Zeer vriendelijke personeel.Lekker en veel variatie betreft ontbijt op het dakterras met een prachtig uitzicht.centraal gelegen,2 minuten loopafstand een metrohalte.10 minuten lopen naar de Galata brug met aan de overkant Eminonu met veel winkeltjes en kleine restaurants.Tevens is er ook een tunnel waarbij men met een ondergrondse 'metro' bij het begin van de Istiklal caddesi komt met nog meer winkels en restaurants.

Heerlijke vakantie plek

jakokken
    17-6-2017

Heerlijk hotel en fijne bediening. Het eten is heerlijk voor ieder wat wils en veel variatie.

Met een busje naar het strand of stad deze rijden regelmatig.

Met veel plezier met 2 kids verbleven.

Zwembam met animatie voor jong en oud.

Kort om ik ga volgend jaar weer....

Fantastisch hotel met super personeel.

Dilek
    20-5-2017

Ik heb een super vakantie gehad in het hartje van Istanbul. De hotelkamers zijn zeer modern, schoon en ruim. Personeel van het hotel zijn zeer vriendelijk en staan klaar voor alle vragen, bovendien doen ze er alles voor om uw wensen waar te maken. Hierbij wil ik ze bedanken voor de fantastische service. Ik zal mijn vakantie weer hier doorbrengen en raad het zeker aan!

GEZELLIG !

Ita
    3-5-2017

Hotel Erbil ligt midden in de bruisende wijk Sirkezi op loopafstand (maar er is ook een tram) van een aantal toplocaties zoals de Hagya Sophia, Grote Bazaar, het Topkapi Museum en de blauwe Moskee. Een heel gezellige wijk met veel winkeltjes en restaurants waar je lekker en goedkoop kunt eten.

Een minpuntje waren de `proppers`, maar die vind je helaas overal op toeristenlocaties, dus ook hier.

Het hotel was basic en schoon. De kamer was klein, maar wij vonden dat geen probleem omdat wij veel onderweg waren in Istanbul.

Het ontbijtbuffet bood ruime keus, ook Turkse börek. De eetzaal is op de bovenste verdieping, waar je uitzicht hebt over de Bosporus. Hoe leuk is dat !

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de transfers naar het vliegveld werden prima geregeld.

Samengevat:

- Toplocatie voor wie in korte tijd veel wil zien.

- Basic, maar schoon en vriendelijk hotel.

- Oergezellige wijk !

Hotel Erbil, çok teşekkürler !