We hebben een aantal aanbieders voor Ipsos voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Ipsos

Dagen regen1111974212481113

Reviews over Ipsos

• 7Manfred23-06-2019

Leuk en gezellig stadje.

Leuk stadje met leuke restaurants en bars. Voldoende te beleven. Ipsos ligt centraal en van hieruit is het eiland goed te verkennen. Goede busverbinding naar omliggende plaatsen. Heeft een smal kiezelstrand met heel helder zeewater. Bevolking is heel erg vriendelijk.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in juni 2019

• 6conny19-06-2019

met wandelbouevard aan zee

Tijdens ons verblijf in Dassia zijn we een keertje naar Ipsos gewandeld wat maar zo'n 2km is. Er is een haventje met wat boten en een wandelboulevard langs het strand. Je vindt er veel horeca en aan het einde van de boulevard ook een paar restaurants met terras aan zee.

• 4Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Cynthia Jansen15-04-2019

Heerlijk eiland!

Prachtig eiland en genoeg te doen en te zien. Had aan een weekje eigenlijk niet genoeg. Heerlijk eten, vriendelijke en hardwerkende mensen. Ze zijn absoluut niet opdringerig of vervelend wat ik heel prettig vind als ik alleen ergens ben. Heerlijk weer en mei is echt een fijne maand om te gaan. Het is al geweldig weer dan en scheelt een hoop reiskosten vergeleken met het hoogseizoen. Het is een populaire maand buiten het hoogseizoen om dus genoeg toeristen te vinden al. Ipsos is een leuke plaats maar lastig als je slecht ter been bent...alles is behoorlijk heuvelachtig. Dus of een taxi pakken ( wat niet duur is) of flink doorstappen steeds. Dit geldt eigenlijk wel voor heel corfu.

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 3Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2018

• 5Klanten uit Belgie25-10-2018

Standaard

Ipsos ja het strand moet je van houden kiezels en waterschoentjes geen leuke terrasjes of goede restaurants. Maar ontdek het eiland best mooi, vooral vanaf het water prachtig.80% bezocht de ligging is centraal waardoor je met de auto overal kan komen Kalamaki strand noorden is prachtig en zandstrand vanaf ipsos toch 40 min rijden bergachtige wegen (gevaarlijk voor scooters en wandelaars) smalle wegen haarspeldbochten met vele gaten. Tip restaurant Costa's Dassia pareltje, houtoven en prachtige perfecte gerechten van een eigenaar met passie voor koken eerlijke prijzen lokale mensen met aanzien komen hier veelvuldig.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 3Stranden
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Lucia Wip11-09-2018

Een vakantie om nog lang over na te praten.

heerlijk eiland , vriendelijke mensen .. we logeerden in hotel angela in Gouvia. gingen met de bluebus naar ipsos om aan zee te liggen ..

• 9Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Nikki03-09-2018

Gezellig om wat te eten!

Gezellige boulevard met veel verschillende restaurants en bars waar je lekker kan eten en gezellig wat kan drinken. De zee is hier mooi helder. Echter, het strand vonden wij minder mooi en niet overal even schoon. Een pub aan de boulevard stelde bij het bestellen van een consumptie strandbedden beschikbaar. Dit was niet duur. Naast restaurants zijn er ook meerdere (souvenir)winkels, een supermarkt en verhuur van scooters-en auto's. De boulevard is goed bereikbaar met de bus.

• 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 6Stranden

Gereisd met partner in mei 2017

• 3Giovanni26-08-2018

Appartamenti cristofer

Mi è piaciuto il mare e la spiaggia tranquilla ma non andate da cristofer appartamenti il gestore e arrogante e…… ci sono topi e formiche la persona squisita è stata Zoran l’unica persona disponibile ,comunque non azzardate ad andarci

• 4Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Wim Koerten27-10-2017

Gewoon goed

Wij waren er vroeg in het seizoen daarom was er niet heel veel activiteit. Voldoende restaurantjes en een lang smal strand. Verder een prima basis om Corfu te verkennen. Er gaat ook een bus naar verschillende bestemmingen waaronder Corfu-stad.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Kira03-05-2017

heerlijk

Ipsos heeft een fijne boulevard. veel leuke winkeltjes en wij hebben heerlijk gegeten bij Moby Dick! en het restaurant rechts daarvan, met deals, wij hebben de souvlaki( bbq spiesjes), met pita broodjes, tzatziki( yoghurt met komkommer en kuiden) patatjes en sla in een, met een glas wijn( alle wijnen op de kaart waren mogelijk) of een soft drink( verse sinaasappelsap van zijn eigen sinaasappels, en frisdranken) voor maar 8 euro!

Wel zijn er weinig prullenbakken,dus erg veel afval.

Het strand van Agios Marcos( Ipsos) wordt op veel sites beschreven als afschrikwekkend, langs een drukke weg, maar hey mensen, zoek oplossingen! wij zijn voor Moby Dick bij een huis een weggetje naar het strand ingeslagen, geen autoweg! 15 meter verderop wel, bij ons niet. Palmbomen langs de boulevard, kortom helemaal top! je kan er ook nog eens heerlijk zwemmen, maar teva's of waterschoenen raad ik wel aan, want in Corfu zijn bijna alleen maar kiezelstranden, en dus ook zee egels, ookal is het water zo helder, dat je ook gewoon kan kijken, en als je ze niet ziet, zijn ze er niet.

busverbindingen zijn erg goed! door heel Corfu eigenlijk wel, en als jou bestemming er niet bij staat, raad ik aan naar Kerkyra te reizen, en daar de bus te pakken. lees echter goed de bordjes bij de haltes( om de 50 meter is er wel een) en zie het verschil tussen zondag en door de week bussen! een maandag tijd kan je vergelijken met zaterdagen.

Er zijn enorm veel mini markets in Ipsos, wel aan de prijzige kant. kijk ook goed uit op een markt, ze kunnen nog wel eens een toeristen prijsje voor je maken, zo heb ik voor één banaan €2,50 betaald!

Voor het uitgaansleven zou ik naar Dassia gaan, daar is veel meer te beleven kwa uitgaan enzo. er zijn wel coctail bars, met speciale parasols die daarbij horen, maar geen discotheken.

De sfeer is erg gezellig. Zo is er voor ons een Griekse meneer gestopt met zijn auto, en gaf ons prachtige bloemen uit zijn tuintje! proef trouwens Kumquat producten, dat is erg Corfuotisch, net als de sinaasappels, en de olijfolie, er groeien namelijk 4 000 000 olijfbomen op het eiland! hoe meer gaten in de boom, hoe ouder, want ze groeien met het licht mee.

grieken zorgen niet echt goed voor hun dieren, hoewel het veel erger kan. soms zit er een hond of kat in de vuilnisbak te graven.

Je hebt vanaf de boulevard een prachtig uitzicht op kerkyra, lefkimmi, nissaki en barbati. helemaal top dus! zou graag terug gaan...

grieken zorgen erg slecht voor de natuur, je hebt er zo ook veel afval, en de afvalbakken ruik je van ver af, dankzij de vleesresten die er rustig een maandje staan.

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 3Zorg voor natuur

mei 2017

• 4Yvonne24-10-2016

Nooit meer!

Voor mij geen Ipsos meer. Geen leuke winkels, geen mooie stranden, eigenlijk niets om voor terug te gaan. Vergane glorie

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur