hotels in Ipoh

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Ipoh

Reviews over Ipoh

• 6Arie06-10-2010

Voor een half dagje wel aardig

Volgens Lonely Planet moet je voor Ipoh een dag uittrekken, maar wij hadden het in een paar uur wel gezien.. De omringende bergen (met grotten) zijn mooi en de dagelijkse markt gezellig, maar al met al heeft de stad iets suffigs met veel vergane glorie. Ga maar meteen naar het oude treinstation en gebouwen er omheen, dan heb je meteen alle highlights gezien. Dan snel naar Pangkor, Penang of Langkawi..

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2010

• 8Ineke 30-05-2010

Bijzondere grottempel

Bij Ipoh hebben wij een grottempel bezocht. Heel bijzonder. Het stadje Ipoh stelt niet zo veel voor. Er zijn wat huizen met een koloniaal verleden. Verder wat winkels en massagesalons.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Andrea Maier05-05-2010

Ipoh eine wachsende Kleinstadt

Ipoh hat noch sehr viele alte Häuser die aus der Kolonialzeit stammen. Sie sind wie alles hier etwas ungepflegt, und verwahrlost. Trotzdem macht ein kleiner Spaziergang durch die Old Town spaß und man bekommt einen Eindruck vom alten Glanz der Stadt. Auserhalb Ipohs gibt es Höhlentempel zu besichtigen, die alle mal einen Besuch wert sind. Da Ipoh hauptsächlich von Chinesen besiedelt wurde, gibt es jede menge Garküchen, und jeder dürfte für seinen Geschmack etwas finden. Wer sich verwöhnen lassen möchte, hat die Wahl zwischen den vielen Massagestuben, die alle nur erdenklichen Massagen, von Kopf bis Fuß anbieten. Ipoh ist keine gefährliche Stadt in der man damit rechen muß alle 100m überfallen zu werden. Trotzdem, nicht mit Reichtum protzen, und Taschen lieber zu Hause lassen. Wer es gerne Klimatisiert hat kann in einem der Shoppings von Ipoh einkaufen. Er wird sicherlich das finden was er sucht.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur