Kuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Kuta (Beach) / Legian voor je op een rij gezet:

hotels Kuta (Beach) / Legian

Reviews over Kuta (Beach) / Legian

Heerlijk

rc wouters,
    31-1-2019

Heerlijk hotel! Goede service en restsurant. Wel een Drukke omgeving maar dat houdt ook in dat winkels, restaurant en strand op loopafstand zijn. Spa is zeker een aanrader

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch, totaal geen min punten bij dit hotel

Maudy Nap-Bloemhard,
    29-1-2019

Geweldig hotel, mooie kamers, vriendelijke bediening, eten was perfect, totaal geen min punten, lekkere eethuisjes in de straat, naast het koopcentrum Mall. 100 meter van het strand. Grote zwembad 2 en kinderzwembad. De buffetten 's avonds zijn ook de moeite waard, vooral de seafood enorm veel keus. Ook het wisselen van geld in het hotel is prima wat de koers betreft. Hebben steeds wat euro's gewisseld. De kok kwam zelfs vragen of wij brood wilden meenemen voor de terugweg en hij heeft 2 stokbroodjes voor ons belegd met ham en kaas en wij kregen 4 flesjes drank mee. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en handdoeken verschoond en steeds nieuwe flesjes water. Je kunt koffie of thee in de kamer zetten, kluisje aanwezig, badjassen en slippers. Aan de overkant zit Brasserie ga daar vooral eten, goedkoop en de saté ajam is daar voortreffelijk.

Het koelt 's nachts bijna niet af meestal naar 29 graden.

Urwin A.,
    27-1-2019

Dit hotel is in Legian, vlakbij het strand. Het is een prachtig hotel met zeer goede service. Ondanks het midden in stad ligt, merk je eigenlijk niet zoveel van de drukte erom heen. De kamers waren ruim en schoon. De bedden lagen heerlijk. Het eten van het restaurant was heerlijk en vers bereid. Zeker de moeite waard om terug te komen.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuk voor een keer

Nathalie,
    23-12-2018

Het terrein waar het hotel op ligt ziet er tip top uit en wordt supergoed bijgehouden. De kamers zijn echter gedateerd. Dat is een kleine domper als je de buitenkant zo ziet.

De ligging is perfect. Niet te druk, strand ligt tegen t hotel aan, waar je de mooiste zonsondergang kunt zien. Genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Mooie kamers, maar ligging van hotel is minder

Baukje,
    18-11-2018

Ontbijt is prima , niet heel veel keus maar wel goed en lekker, diner is minder, eten wordt koud opgediend en zit weinig smaak aan. Service en vriendelijkheid van het personeel is uitstekend en ook de kamers zijn erg mooi, nadeel is dat het op niet zo n geschikte locatie ligt, beetje donker en ongezellig om het hotel heen,

Gereisd met vrienden in september 2018