Içmeler (bij Bodrum)

We hebben een aantal aanbieders voor Içmeler (bij Bodrum) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

Reviews over Içmeler (bij Bodrum)

Heerlijk, niks te klagen!

Jans,
    16-11-2018

Leuke animatie, echt goede en variërende avondshows. Voldoende ligbedjes en lekker zwembad. Kamer was groot en badkamer luxe. Eten was heerlijk, ook bij het zwembad!

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijk

Simon,
    5-10-2018

Prima hotel met veel trappen maar ook 2 liften. Fijn personeel. Zeer behulpzaam. Wel altijd zeezicht kiezen ivm het uitzicht. Super goed eten van s’morgens vroeg tot s’avonds laat. Dorp is lopend goed bereikbaar hoewel een taxi slechts 3 euro kost.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Enkel ligging was mooi...

Nancy Voeten,
    19-9-2018

Problemen begonnen al bij aankomst. We hadden in het nieuwe gedeelte geboekt maar werden uiteindelijk in een vieze oude familie kamer gedropt in het verste, en hoogste gebouw zonder lift. Dit hotel geeft zich uit voor 5 maar is maar 2 waard. Eetzaal is vies en vuil. Alles plakt en ramen, meubels en muren hangen vol etensresten. Eten is niet altijd vers en komt de dag erna terug op het buffet. Slechte schoonmaak van de kamers. Er is geen Wi-Fi op de kamer en geen drank of snack in de minibar. Het strandje en uitzicht was prachtig. Dit was het enige pluspunt. Dit is het slechtste hotel dat ik in Turkije heb bezocht. Geen aanrader voor mensen die van hygiëne houden.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top hotel

Adriaenssens,
    16-9-2018

Prachtige uitzichten, lekker eten, vriendelijk, mooie kamer met zeezicht, 2 jaar na mekaar geweest. Top! In totaal al 3 keer daar geweest.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 19-9-2018

Geachte Adriaenssens,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u van uw vakantie in ons hotel hebt genoten. We zijn ook meer dan tevreden dat u hebt genoten van de avondshows en de externe faciliteiten.

We hopen je weer te mogen verwelkomen in Ersan Exclusive Resort & SPA

Best wensen,

Mete Uskudarli

Algemeen Directeur

Fantastisch vakantie

Sonja Rahimi,
    9-9-2018

Het kamer van hotel was niet goed!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl