We hebben een aantal aanbieders voor Ibiza voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ibiza voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Ibiza

ineke (roxanne),
    11-3-2019

Mijn dochter was met haar vriend met begeleid reizen van touroperator. Geweldige organisatie, geweldige leidsters, Jolanda en Rianne, geweldige groep

Gereisd met partner in juni 2018

Super service met extra’s

T. Meij,
    7-1-2019

Wat een geweldig resort. Alles is goed. De service, het eten en de kamers. We reizen de hele wereld over maar dit is super. De extra service voor 16+, zwembad en lounge bedden zonder kinderen, tegen een kleine toeslag...geweldig. Eten is super. Heel veel keuze en voor ieder wat wils. De kamers en de bedden zijn geweldig. We willen niet meer weg. Vriendelijk personeel en service. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Zeer goed en mooi gelegen.

Johan,
    15-12-2018

Tijdens de laatste week van September waren er voldoende ligbedden.

Mooi uitzicht over de baai. Rustig gelegen op het einde v/d promenade. Maar toch nog op loopafstand v/h centrum.

Eten zeer goed en voldoende keuze.

Kamer voldoende groot. Meeste kamers hebben uitzicht over de baai.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Diana,
    1-12-2018

Voor ons was dit de perfecte locatie voor een gezinsvakantie op Ibiza. Figueretas ligt Tussen Playa d en Bossa en Ibiza stad in en beide plaatsen zijn zowel lopend als per boot te bereiken. Het hotel ligt vrijwel direct aan het strand, het uitzicht vanuit het hotel is adembenemend (bij kamer met zeezicht). Het hotel is wat gedateerd en de kamers ook, maar schoon. Het ontbijt was echt heel lekker en zeer uitgebreid. Ook het personeel is erg vriendelijk. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Komend jaar zeker weer

Mevr. Kuipers,
    27-11-2018

Een fantastisch hotel. Buiten de stad. Makkelijk bereikbaar. Gemakkelijk met bus of taxi naar bijvoorbeeld san Antoni. Heerlijk en divers eten. Sea en more visrestaurant geweldig voor een klein bedrag extra. Als of je bij een sterren restaurant zit. Met mooi uitzicht over de zee op afstand. Behulpzaam personeel. Alles keurig schoon en onderhouden. Perfect systeem met strandlaken voor 2 dagen. Heel milieu bewust dus.

Ga komend jaar zeker weer

Gereisd met partner in september 2018