Hveragerdhi

Reviews over Hveragerdhi

leuk hotel

Erik en Sjouk,
    14-4-2016

Met georganiseerde rondreis hier een nacht doorgebracht. Hotelkamer was prima, met ook een ruime badkamer. Het hotel is wel wat gehorig en er is een zwembad buiten, waar we echter geen gebruik van hebben gemaakt. Ontbijt simpel maar volledig en wel lekker. Diner hebben gehad we met de groep na een paardenshow bij Fakasel Horse park buiten het dorp.

Gereisd met partner in april 2016

Naar verwachting

Ronald,
    19-4-2014

Als je boerderij-overnachtingen boekt, zul je geen glimmend marmer tegenkomen. Hjardarbol voldeed aan de verwachtingen. Lekker gegeten, ongedwongen sfeer, gezamenljke badkamer en bescheiden maar goede inrichting.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Als je iets met paarden hebt een absolute must

J. Wetzels ,
    3-8-2013

Vlak aan de A1, waar je overigens geen last van hebt. Mooi landelijk gelegen. De kamers zijn schoon, maar niet luxe. Het hoogtepunt is s-morgens als alle paarden binnengebracht worden. Meer dan 200... Dagtochten, of meerdaagse toeren kun je vooraf maar ook ter plekke boeken. Het eten is goed, voedzaam maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Om elf uur s-avonds in de hot-tube bij daglicht is een eenmalige zomerse ervaring.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Een aanrader

Kris Poulin,
    11-9-2012

Wij kwamen hier toevallig terecht na wellicht overboeking

door hotel Selfoss. Op de ligging na (afgelegen) gewoon

perfect. 2, eerder kleine warme baden.

Lekker eten. Prima service.

Gereisd met partner in augustus 2012

geweldig hotel

Marlien,
    21-9-2011

hou je van paarden, dan is dit een absolute must!!! in alle ruimtes hangt wel iets wat met ijslandse paarden te maken heeft. zelfs de bedden zijn van paardenhaar..ook als niet paardenliefhebber is het een heerlijk rustig hotel. er hangt een soort gemoedelijke sfeer waar je echt een vakantiegevoel van krijgt. let wel; als je aankomt voelt het even als de middle of nowhere, maar al snel voel je je helemaal thuis. de receptie is ontzettend behulpzaam, ook om excursies te boeken en andere vragen te beantwoorden. het ontbijt is keurig, ook de lunch (gelijk als ontbijt, met soep) en heeeeerlijk diner! het eten is echt van goede kwaliteit en met zorg klaargemaakt. de prijs van het desert is niet in de menu-prijs inbegrepen. ook als je nog geen ervaring met paardrijden hebt is dit je kans! nergens ter wereld vindt je zulke relaxte paarden, die niet te groot zijn en heel kalm, om (weer) op te rijden. wij zijn uiteindelijk 4 nachten gebleven, omdat je hiervandaan ook prima excursies kan doen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011