Reviews over Hvar

Fantastisch!

Daphne,
    21-7-2017

Een fantastische vakantie gehad in dit hotel! De locatie is echt perfect! Je loopt zo het strand op of de hoek om naar alle restaurants bars en clubs. Wij hadden prachtig uitzicht over de zee en een prima kamer. Gewoon basic maar meer heb je ook niet nodig. Het is schoon en de mensen zijn super vriendelijk. Geen lift maar wel personeel die je graag helpt! Ik kom hier zeker naar terug!

Geweldige vakantie!!

Benny,
    19-5-2017

Let goed op de boottijden van de ferry. Zodra je op het eiland bent is er een heerlijke ontspannen sfeer. Je kan aan het strand liggen en naar de beachclubs voor zonnen en zwemmen. Ook heel leuk is om eiland te hoppen en s'avonds gezellig drankjes doen in de verschillende barretjes en beachclubs. Het hotel was heerlijk. Vriendelijke personeel en fijne kamers.

Charmante vergane glorie op perfecte locatie

Suzanne,
    29-5-2015

vanwege overboeking verbleven we hier in superior kamer met zeezicht en balkon, het uitzicht was adembenemend. De kamer is duidelijk zwaar verouderd, meubilair vertoond haarscheurtjes en ligbad kon ik niet gebruiken want de afvoer trok je er zo uit en bleek een enorm gat te zijn. Bed is echter prima en nieuw. Ontbijtbuffet is heel goed, volop keuze en eten op terras wat uitkijkt op de haven. groot minpunt de twee super chagrijnige dames die het ontbijt verzorgen. In tegenstelling tot de rest van het personeel wat ten alle tijde behulpzaam en super vriendelijk is. Zwembad stelt niks voor, super klein wel mooie ligbedden. De locatie is fantastisch midden in de haven aan het dorpsplein; je kunt niet beter zitten! Hotel inrichting duidelijk aan verbetering toe, het is een mix tussen oude kapotte spullen en hagelnieuwe moderne inrichting. ze zouden het even 'af 'moeten maken.

heerlijk hotel

daverijpkema,
    8-9-2014

modern schoon hotel op een mooie locatie.Wel een stukje lopen naar het cetrum,maar is mooi langs het water,dus met gezonde benen geen probleem.Hvar is ook auto vrij,dus je moet wel.

Absolute aanrader

ineke,
    27-7-2014

Heel gastvrij ontvangen. Mooi uitzicht. Het ligt wat hoger en op 15 minuten lopen van de stad.