• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Hull

Reviews over Hull

• 6Cinderella19-10-2015

Leuke plaats

Leuke plaats om een dagje Engeland op te snuiven en lekker te shoppen. Mooie gebouwen en lekker Engels. Leuk voor 1 dagje.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2015

• 6Josette25-08-2014

Weinig te doen

Je vindt hier alles wat je nodig hebt, maar daar is het dan ook wel weer mee gezegd. The Deep is wel zeker de moeite waard. Verder zou ik vooral lekker wandelen in de omgeving, of een uitstapje maken naar York, een veel mooiere en gezelligere stad!

• 6Cultuur
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2014

• 7Hans04-06-2012

Redelijk

Goede bestemming voor een dag shoppen Tesco 24 uur per dag open en vrij parkeren

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in maart 2010

• 9Eddy13-06-2011

Leuke en gezellige stad!!

Mooie stad, niet te groot voor 1 dagje rondkijken. Veel mooie oude(re) gebouwen en vriendelijke mensen. vergeet vooral niet The Deep te bezoeken, zeker de moeite waard. Twee mooie nieuwe "shopping-centres". Reisje er naar toe met de boot (P & O) is al een vakantie op zich!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 7Stranden

Alleen gereisd in april 2011

• 2Jimmy10-11-2010

I was born there and it's awful

Not a place to holiday! - nightlife is reasonable but be careful not to get stabbed in the city centre late at night! - Beaches are terrible. You need to travel for an hour or so to go to Bridlington, but even then that beach is pretty poor. - Atmosphere is dull and people seem depressed.

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 2Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 1Stranden

Gereisd met partner in mei 2010

• 8krissie17-05-2010

Heel leuk

We waren hier een dag, was erg leuk en veel te zien. Hull is zeker een aanrader, we hebben een heerlijke dag hier gehad.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 2002

• 10Kelly Laura Gombeal05-01-2010

Great!!

Hull is a great holiday place. It is child friendly and there is alot to do. the nightlife is amazing and we are going to be going again soon.......

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden

juli 2009

• 8lhoebers08-10-2009

Leuke stad

Met een zogenaamde "mini-cruise" een dagtocht gemaakt naar Hull. Hull is een stad met een relatief klein centrum. Wij bezochten o.a. het Streetlife (vervoers)museum en aquarium The Deep. Tevens werden er in het centrum drie overdekte winkelcentra bezocht. Hull is uiteraard niet te vergelijken met een wereldstad al London. Een bezoek aan deze stad is desondanks naar onze mening de moeite waard.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2009

• 003-06-2008

Ben met touroperator naar Hull geweest. Ze proberen het leuk te verkopen. Maar zelf vond ik de stad erg tegenvallen. Aan boord was wel gezellig. Maar met name omdat we met wat vrienden waren. Sfeer is niet erg goed aan boord en eten te duur voor wat je er voor terug krijgt.

In hul zitten wel enkele leuke pubs voor een drankje overdag, om te stappen kan je beter elders gaan kijken. Ook qua centrum heb ik betere steden gezien. Al met al was het gezellig maar zeker niet bijzonder

• 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 6Omgeving
    • 4Stranden

Gereisd met vrienden in april 2008

• 8Grietje Meisner28-03-2008

Hull is een leuke stad, maar het mooiste was wel de omgeving. We hebben er veel rondgereden. De stranden zijn mooi om te wandelen, minder mooi om te zwemmen. De kust rond Hull is geweldig, van glooiende hellingen tot steile kliffen. Al met al ee heerlijke ontspannen tijd gehad! Accomodaties waren super, heel vriendelijke mensen en heerlijk eten!

• 9Cultuur
    • 9Omgeving