Reviews over Horta (eiland Faial)

Groot complex met prachtig onderhouden tuin.

Pieter
    10-6-2017

Het hotel ligt wat hoger dus er zijn kamers met een prachtig uitzicht. Die hadden wij overigens niet maar dat neemt niet weg dat we tevreden waren over dit hotel. Vanaf het hotel loop je gemakkelijk naar de haven van Horta. Daar is het erg gezellig. Het ontbijt is prima. Wifi is goed en er zijn ruim voldoende parkeerplaatsen. Toen we aan kwamen bij het hotel werden we vriendelijk ontvangen door een man die meteen onze koffers naar de kamer bracht.

Aangenaam verblijf voor hotelgangers

Dilliën
    30-5-2016

Nette kamers. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel lekker eten!

Dicht bij de haven (ideaal voor de walvisexcursies) en de luchthaven. Ruime parking voor de huurwagen