Reviews over Horta (eiland Faial)

Groot complex met prachtig onderhouden tuin.

Pieter,
    10-6-2017

Het hotel ligt wat hoger dus er zijn kamers met een prachtig uitzicht. Die hadden wij overigens niet maar dat neemt niet weg dat we tevreden waren over dit hotel. Vanaf het hotel loop je gemakkelijk naar de haven van Horta. Daar is het erg gezellig. Het ontbijt is prima. Wifi is goed en er zijn ruim voldoende parkeerplaatsen. Toen we aan kwamen bij het hotel werden we vriendelijk ontvangen door een man die meteen onze koffers naar de kamer bracht.

Aangenaam verblijf voor hotelgangers

Dilliën,
    30-5-2016

Nette kamers. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel lekker eten!

Dicht bij de haven (ideaal voor de walvisexcursies) en de luchthaven. Ruime parking voor de huurwagen

Prima Hotel

Michael,
    28-9-2015

Hotel is mooi centraal gelegen, op 5 min rijden van de haven en 15 van de luchthaven.

Naast het hotel is een kleine parkeerplaat voor circa 8 auto's, anders parkeren op terrein van het parlement van de eilanden, dat is geen probleem.

Mooie eetzaal met prima ontbijt, kamers zijn goed, allen de bedden zijn keihard om op te slapen, voor mij in ieder geval te hard, lijkt me een matras van hout.

De wandeling naar de boulevard is niet zo lang, terug is het wel erg stijl de berg op. Mooi eiland om een paar dagen te zijn.

Prachtige locatie

Hans,
    4-9-2015

Facial Resort ligt op een prachtige locatie boven het stadje waar je met een paar trappen naar kunt afdalen. Daardoor heb je een schitterend uitzicht over de zee en op het eiland Pico met de hoogste berg van Portugal. De kamers aan de voorzijde met zeezicht hebben een groot balkon en een spectaculair uitzicht.

Het hotel heeft een mooi zwembad zowel binnen als buiten.

Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk en er is volop parkeergelegenheid.

Het ontbijtbuffet is goed verzorgd en wordt regelmatig ververst.

Gastvrij en servicegericht

B. Stoové,
    23-7-2014

Het hotel is misschien niet up to date, maar het is schoon en ziet er netjes uit. De service en vriendelijkheid van het personeel is uitstekend. Het uitzicht is geweldig. Pico ligt recht voor je. Het is vlak bij de boulevard.

Het ontbijt is prima. Voldoende keuze en ook streekproducten. Het diner bestaat uit een buffet. Ook daar is ruime keuze. Wij hebben daar een keer gebruik van gemaakt. De kamerinrichting is oud, maar schoon. Het bed was een beetje hard naar onze smaak.,