Hopfen am See

hotels in Hopfen am See

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Hopfen am See

Reviews over Hopfen am See

• 7Eli19-07-2017

Mooi hotel

Niet al te groot maar mooi hotel .zeer grote kamers met fantastisch uitzicht over het meer. Goed ontbijt en keuze uit vlees vis maar als je iets anders wilt is dat geen probleem. Parkeergarage met kelder voor de fietsen . In het dorpje zijn enkele terrasjes en resteranten maar voor de rest is er niet veel . Leuk voor een week.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Roelof en Jeannet07-09-2013

Prachtig meer

Hebben niet veel gezien vd plaats omdat we op doorreis waren. Het meer ligt echter prachtig.

Gereisd met partner in januari 2013

• 7hanneke_kersten28-07-2013

Leuke plaats om een weekje of wat te vertoeven.

De plaats Hopfen am See is mooi. Een mooie ruine met schitterend uitzicht. De klim omhoog is wel erg stijl. De omgeving heeft van alles te bieden voor elk wat wils. De Hopfen See is niet heel helder maar andere meren in de omgeving zijn wel heel helder en daarmee fijner om in te zwemmen. Voor een frisse duik is het wel geschikt. We hadden echt geweldig vakantie weer en dan is de sfeer altijd goed.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2013

• 10Gustav19-09-2012

Bayerische Riviera

Schoener Voralpensee in der unmittelbaren Nähe von Füssen und Neuschwanstein. Hotels, Gasthöfe und Pensionen entlang der Seepromenade. Herrliche Aussicht auf die bayerischen Alpen. Mit Ausnahme der Seepromenade rund um den See Wald und Wiesen durch die ein Wanderweg führt. Strandbad und Liegewiesen direkt im Ort.

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8endeavour15-08-2012

Een klein stukje riviera op het platteland

Gewooon aan een meer in zuid duitsland, een rits van vooraanstaande hotels en restaurants. Het heeft een chique uitstraling, met vermogende 65-plussers.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

juli 2012

• 8Madeleine09-10-2009

Een prachtige plek

In Hopfen am See verblijven we een week in een appartementje. Hier willen we het laatste deel van de Romantische Strasse bekijken. Het dorpje ligt ca 5 km van Füssen op een berg. Het is hier werkelijk adembenemend. Je kijkt tegen de Oostenrijkse bergketen aan, groene weilanden om je heen en het meer voor je. Als je van rust houdt zit je hier goed. Er is hier prima te wandelen en op het meer te dobberen. Wil je meer leven dan zit je zo in het mooie maar drukke plaatsje Füssen. De bekende kastelen Neuschwangstein en Hohenswangau, welke vanaf hier ook te zien zijn de moeite waard voor een bezoek en Oostenrijk ligt hier ook op rijafstand

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur