We hebben een aantal aanbieders voor Hoofddorp voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hoofddorp voor je op een rij gezet:

Reviews over Hoofddorp

Prima middenklasser voor een paar uurtjes

Mickel,
    11-11-2018

Prima middenklasser hotel voor één nacht als je bijvoorbeeld vroeg vliegt de volgende dag. Lang parkeren is ook prima geregeld.

Kan me niet voorstellen dat je hier meerdere dagen achter elkaar boekt. Is echt een hotel voor reizigers. Dat hoor je op de gang ook wel. De hele tijd mensen die op en neer lopen

Gereisd alleenreizend in november 2018

komen zeker weer terug

Hilly Wiegman,
    7-11-2018

uitstekend hotel, met kleine minpuntjes.

We zaten in het nieuwe gedeelte, fantastisch goed, uitstekende bedden, ruime grote kamers, en geen last van vliegtuigen, (vinden wij trouwens niet erg als je ze wel hoort, want we zijn vliegtuigspotters).

Ontbijt prima en zoals we gewend zijn bij van der valk zeer uitgebreid.

* jammer dat er geen roomservice wordt aangeboden in het nieuwe gedeelte, mijn man was jarig op 5 nov en ik had dat erg leuk gevonden. maar de reden is begrijpelijk.

Het diner was prima, echter met kleine -puntjes.

We vierden met fam de verjaardag van mijn man, we kregen maar 1 schaaltje friet(echt heel klein) en dit gold ook voor de bloemkool die niet gaar was, en een mini schaaltje met geb aard, er werdt niet gevraagd of er voldoende was, rouwkost was er niet. Wel te weinig personeel werdt er gezegd.

Toch blijft dit ons favoriete hotel.

Gereisd met partner in november 2018

Van der Valk, altijd goed!

Riek,
    30-10-2018

Super hotel, goed geregeld. prima ontvangst. Nette kamer, uitstekend diner en ontbijt. Hardwerkend personeel, prima leidinggevenden.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fijn hotel, vriendelijk personeel.

Dhr. Zantkuijl,
    22-10-2018

Goed uitzicht en prima ontbijt.

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima voor één nacht.

Van Ranst Hans,
    4-9-2018

Op 6 min van de luchthaven en toch rustig gelegen, geen last gehad van de snelweg of luchtverkeer. Voldoende gratis parking, achteraan het hotel is ook nog een ruime parking, vooraan is het meestal volzet. Receptionist had foutje gemaakt met de gratis consumpties, 2 personen i.p.v. 3 personen, de barman wilde ons uiteraard niet geloven, de barman vonden wij ook niet vriendelijk, en nootjes bij onze drankjes waren er ook niet bij. De luxe 3-persoonskamer was vrij duur (162 euro) deze lag in het oude gedeelte van het hotel, vernieuwd en mooi ingericht, balkon was niet gezellig (oude gebouw) en het onkruid werd niet verwijderd. Ontbijt OK.

Gereisd met vrienden in september 2018