Hajdúszoboszló

Reviews over Hajdúszoboszló

Prima verblijf

jack,
    7-9-2015

Hotel Jarja ligt op een zeer goede lokatie, vlak bij het grote zwembadcomplex (ca 50meter) en vlak bij alle kuurhotels. Dit kleinschalige hotel (ca 10 kamers) heeft op de bovenste etage de beschikking over een bubbelbad, finse sauna en een infrarood sauna alsmede een 2-tal massagebedden en een aantal fitness apparaten welke niet functioneerden tijdens ons verblijf. Het hotel beschikt over een parkeergarage. Verblijf kan geboekt worden op basis van VP, HP, LO of alleen logies. De maaltijden worden gebruikt in het door derden gerunde restaurant op de begane grond. Personeel is uitermate vriendelijk. Kamers zijn voorzien van een eigen badkamer, sommige voorzien van een kitchenette. Het uitgaansleven speelt zich in de nabije omgeving van het hotel af hetgeen vooral in het weekend tot wat overlast kan leiden

Gereisd met partner in mei 2015

Geweldig Kurhotel

jack,
    8-1-2014

Het hotel bied de formule halfpension voor een hele mooie prijs. Het hotel lijkt wat gedateerd in de gangen en trappenhuizen. De kamers bieden het te verwachten comfort, mooie badkamer, flatscreen en in vele gevallen een balkon met zitje en droogrek. Er is eveneens per persoon een badjas beschikbaar. Bij de prijs zit onbeperkte toegang tot de zwembaden, zowel de thermaal als de gewone zwembaden alsmede de sauna's. Voor een bedrag van ca 175 euro kun je ook nog een kuur bijboeken waar dan 15 behandelingen en een doktersbezoek bijzit. De bij de prijs inbegrepen maaltijden zijn in uitgebreide buffetvorm met een ruime sortering. Het hotel organiseert ook aktiviteiten zowel in het hotel als daarbuiten.

Gereisd met partner in mei 2013

Leuke plek

Stefan,
    26-7-2012

In dit hotel drie dagen gezeten voor mijn werk. Lekker ingeslapen dorpje maar hotel is oke.

Gereisd zakelijk in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)