We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

echt een top hotel

Chantal,
    20-8-2016

heerlijk rustig in een park.

alles compleet

kamers en bedden top

zwembad top

ontbijt heééééél uitgebreid.

Gereisd met partner in augustus 2016

sportief hotel

resi58,
    10-9-2014

het is een sportief hotel echt iets voor wandelaars,joggers extra paden rondom park,en de rust,mooie bloemparken,rozenpark,en de muziekfontein,hele oude bomen,ruine van een dominicanenklooster,oude kerk,watertoren mooi verlicht savonds je kunt er huren fietsen,golf karretjes en 4persoons fietskarretje niet vergeten rijbewijs meenemen.en u hond is ook welkom/

Gereisd met vrienden in september 2014

Mooi hotel met prachtige ligging

Domien Parren,
    7-8-2014

Dit is een mooi hotel op enkele kilometers van het centrum op een eiland in de Donau.

We hadden een familiekamer geboekt maar men had ons gratis ge-upgrade naar een suite inclusief alle voordelen zoals ontbijten in de executive lounge op de 8e verdieping met natuurlijk een prachtig uitzicht over de Donau en de stad.

Het hotel had mooie welness voorzienigen met thermaalbaden en sauna's. Waar ook de kinderen heerlijk hebben kunnen genieten na een dagje budapest.

Al met al perfect voor enkele dagen budapest

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima hotel

patrickson,
    23-1-2013

Wij waren voor 1 week in dit hotel. Prima service, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, alle dagen kamers netjes opgemaakt. Wij vonden weinig minpunten. Op wandelafstand ( 500 meter ) is er een metrolijn die je op 10 minuten naar het centrum brengt ( 4 haltes ). Deze metrolijn rijdt om de 3 minuten. Je kan ook bus 75 nemen voor het hotel en overstappen op de tram. In het hotel kan je gebruik maken van faciliteiten, zoals o.a. een zwembad met 3 baden, van 28 , 32, en 36 graden celsius. Er is ook een sauna en stoombad, een fitnessruimte en mogelijkheid voor massages. 's Avonds is er in het restaurant sfeermuziek gebracht door een pianist. Prijs / kwaliteit is dit hotel een topper. Wij betaalden voor 2 personen ongeveer 400 euro voor 6 nachten, ontbijt en gebruik van wellness inbegrepen.

Gereisd met partner in januari 2013

Aangename vergane glorie

FanvanBudapest,
    27-7-2010

Het Grand Hotel Margitsziget is prachtig gelegen op het lommerrijke en autoluwe Margit-eiland. Het monumentale gebouw is indrukwekkend en karakteristiek en past bij een hotel met vier sterren. Ook de receptie, lobby en bar zijn statig en nostalgisch, al is weinig tot niets oorspronkelijk. Wat opvalt is dat het hotel niet over veel faciliteiten beschikt. Zwembad, fitness en winkeltje vind je bijvoorbeeld alleen in het naastgelegen hotel, dat tot dezelfde keten behoort. Wie een low-budget kamer boekt hoeft niet te rekenen op viersterren luxe. Je krijgt dan een 'standaard' kamer; een kamer die hoognodig aan een opknapbeurt nodig is. Nog steeds comfortabel en netjes overigens. Dit hotel is uitstekend geschikt voor reizigers die op een rustige locatie willen verblijven. Met openbaar vervoer sta je in twintig minuten in het centrum van de stad. Wandelen kan ook.

Gereisd met partner in juli 2010