We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Centraal gelegen prima hotel

Janssen,
    2-7-2017

In oktober 2016 3 nachten in dit hotel verbleven. Dag en nacht een portier, die behulpzaam is. Kamers zijn niet groot, maar netjes verzorgd en gepoetst. Het ontbijtbuffet is simpel, maar vers. Elke etage heeft een eigen WIFI-verbinding. Het hotel ligt in een rustige straat op (5 minuten) loopafstand van centrum aan de Pest-kant. Metrostation ligt om de hoek. Prijs-kwaliteit is goed. Het is Oost-Europeaans, dus het lijkt of de tijd wat stil heeft gestaan wat betreft de aankleding. Prima verblijf gehad.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitvalsbasis voor stedentrip Boedapest

Eddie,
    1-5-2016

Dit hotel is prima geschikt als uitvalsbasis voor een stedentrip naar Boedapest. De kamers zijn prima, het personeel vriendelijk, accommodatie ziet er goed uit, leuke tuin, balkon voor rokers, openbaar vervoer op 150 - 300 meter. Restaurant is aan te bevelen, goed eten voor een redelijke prijs, gebruik maken van de welness is aan te bevelen, heerlijk na een dag struinen door Boedapest. Omgeving hotel is minder, ligt buiten de ringweg, met openbaar vervoer (€ 16,= voor 7 dagen) binnen 30 minuten aan de Donau. Perfecte aansluitingen.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eenvoudig maar Top

Rob,
    7-1-2016

Ben hier al meerdere keren geweest omdat ik ongeveer 3x per jaar een weekend ben ivm familie. Het is een eenvoudig hotel met een 24 uur receptie dus je kan gewoon je sleutel inleveren als je het hotel verlaat. Het is dicht bij een tramhalte en een metrohalte. Deze tram rijdt 24/7 dus deze locatie is erg geschikt voor het nachtleven! Ook zijn er verschillende winkeltjes barretjes in de buurt, Links van het hotel is er ook een Aldi voor een grotere boodschap en eventueel broodjes. Personeel is erg vriendelijk, er liggen verschillende flyers om de stad te verkennen. Ik vraag altijd aan de receptie of die een taxi voor me regelen als ik weer naar huis ga. De kamer is verder prima, veel ruimte maar niks speciaals. Ik trek wel altijd snachts de stekker van de koelkast eruit ivm lawaai ;-). Voor deze prijs kan ik niks anders vinden in de stad.... Alleen hotel Swing maar daar moet je niet komen!!! (hier worden kamers meestal per uur verkocht ;-) ) Ontbijt is inderdaad niet heel speciaal maar altijd meer dan ik zelf in huis heb! sAvonds in dit zelfde restaurantje gegeten en moet eerlijk zeggen dat dit wel Erg lekker en hongaars was, dit is wel een aanrader. (of ben ik heel snel tevreden??)

Al met al een hotelletje wat precies past bij de weekendjes die ik hier altijd heb !!!!

Heb dus ook al een kamer geboekt voor de carnaval ;-)

Gereisd met vrienden in januari 2016

Afgelegen, maar gezellig rustig!

Lies,
    5-5-2014

Moeilijk bereikbaar, maar heel behulpzaam personeel! Bellen taxi voor je, geven veel informatie, vriendelijk! Propere kamers, nette badkamer! Verse lakens, propere handdoeken, noem maar op! Ideaal voor jeugd, maar zeker ook voor gezinnen! Ligt in een rustige buitenbuurt van Boedapest, wel vlakbij de tram en bus, een spar op wandelafstand waar je lekker en goedkoop kan ontbijten! Zeer gezellige tuin, je voelt je direct thuis!

Gereisd met vrienden in april 2014

Goede uitvalsbasis voor stedentrip

Martin Wolf,
    22-5-2013

We hebben hier een apartement gehuurd, was prima, goede bedden, en een komplete keuken. Er is geen ontbijt in het hotel, maar beneden is een cafe ZaZu daar heerlijk ontbeten. Je zit hier dicht bij de Opera, en bij de Metro. Er zijn veel leuke restaurantjes in de beurt. Dit ligt aan de Pest zijde van de stad met veel gezellige pleintjes en winkels. De Citadel en Visserbastion ligt aan de Buda zijde. Wij zijn met een Hop on bus door heel Budapest gegaan. Budapest is echt de moeite waard

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013