We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Prima, schoon verblijf

Laura,
    31-10-2018

Een net hotel waar we goed werden ontvangen. Het receptie personeel spreekt goed Engels en is erg vriendelijk. De kamers zijn schoon en we hadden een heerlijke ruime douche. De bedden waren ietwat hard maar op zich prima voor een paar nachten. We hoorden 's nachts wel veel geluid van de straat (politie, ambulance etc.) omdat we aan de voorzijde sliepen. Ook vonden veel mensen uit onze groep (wij ook) dat het op onze kamers vrij warm was en als je dan de airco aan wilde zetten, blies die alleen warme lucht... Het ontbijt was ook goed, veel keus maar niet alles zag er even smakelijk uit. In z'n totaal een prima hotel voor een citytrip en zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Hotel en stad : voor mij een prima combinatie.

agnes,
    21-3-2018

Prima hotel boven op een heuvel van Buda [Budapest]; kleinschalig en aangenaam. Alle gewenste voorzieningen aanwezig, personeel kundig, attent en vriendelijk. Kamer dagelijks gepoetst, bed 4x in 16 dagen verschoond.
    Vanaf het balkon gezien ligt de stad in de verte aan je voeten. Schitterend. Zeker als de avond valt. Duizenden lichtjes. En toen begon het ook nog te sneeuwen. Werkelijk fabelachtig.
    Ontbijt was geweldig lekker en uitgebreid. Met de bus [halte op ca 250 meter; rijdt om de 10 minuten] is men binnen 20 minuten bij de metro. Met de metro reizend sta je binnen 5 minuten in de binnenstad. Ja, vanuit de rust van het hotel en omgeving naar de levendigheid van een wereldstad in nog geen half uur. Openbaar vervoer is goed geregeld en niet duur. 65+ toeristen [vanuit de EU] reizen bovendien gratis. Bij controle slechts paspoort tonen vanwege leeftijd. Ik heb het 1x moeten doen. En dat heb ik als een compliment ervaren.......

Gereisd alleenreizend in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel voor citytrip

Jeanette,
    10-11-2016

Prima hotel. Ziet er netjes uit, bedden liggen goed. Ontbijt prima, maar niet speciaal. Heel vriendelijk personeel, helpen je bij alles. Douche was een wat zachtere straal, maar dat is al snel in een hotel. Ligt niet pal in het centrum, maar wel vlak bij een metro station,waardoor je binnen no-time in het centrum bent. Openbaar vervoer is super geregeld in Boedapest.

Gereisd met vrienden in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erwin ten Kate,
    8-2-2016

Prachtig hotel met zeer goede faciliteiten en een prachtig uitzicht op de stad. Ik verblijf regelmatig in Boedepest voor werk, maar dit hotel springt er echt bovenuit. Tot de volgende keer !

Gereisd alleenreizend in november 2015

eenvoudig betaalbaar pension

mirjam,
    19-11-2015

voor 21 euro hadden wij kamer met eigen badkamer. Midden in het centrum van Boedapest. Receptie zat op bovenste verdieping. Kamer is eenvoudig. Plus punt kamer heeft thee koker,en koel kastje.Met minibar. En eigen wc en douche. Voor 20 euro per kamer is dit koopje. Verder kregen wij bij aankomst fles wijn er bij. Het gasthuis heeft iets van hostel weg en komt veel jong publiek denk ik. Maar voor overnachten is dit prima.

Gereisd met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)