We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Prima plek

Conny,
    5-6-2017

Een goed hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt was goed. Wel optijd opstaan anders mis je wat dingetjes. Gratis wifi, ijskastje op slaapkamer. Klein zwembad in een gezellige tuin. Afstand van hotel naar centrum goed te doen. Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed gelegen hotel en goede nette service

Nathalie,
    1-12-2016

Op de website staat duidelijk hoe je er moet komen met de metro maar een tip is de eerste keer vanaf het station maps te gebruiken. Heel vriendelijk ontvangen en geholpen met het zoeken van leuke activiteiten.

Gereisd met vrienden in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel, met zeer vriendelijke medewerkers

jacqueline,
    23-4-2016

Hotel ligt even buiten het centrum en is prima bereikbaar met de metro. Gelegen in een rustige buurt. Meedenkend en zeer vriendelijke personeel.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel, leuke stad

Linda,
    31-1-2016

Goed hotel, leuk personeel, en de ligging was super! Niets op aan te merken.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

toplocatie in Budapest

ronaldhenrich,
    29-7-2015

Hotel ligt aan de Buda zijde van de stad, vlakbij de Kettingbrug en de lift naar de Burchtwijk. Kamers aan de Donau zijde hebben een fantastisch uitzicht over de rivier en de stad. Wij verbleven in de suite op de 7e verdieping met een groot terras. Kamer is ruim met zowel ligbad (uitzicht op de Donau) als een douche. Kamer staat hoog in top tien beste uitzicht ooit. Verder een rustig hotel met 45 kamers. Ontbijt € 13 p.p. is standaard en zou wat exclusiever/afwisselender mogen zijn.

Gereisd met partner in juli 2015